Hop til indhold
Funnydanny

Gdansk - Dating- Flirt site?

Recommended Posts

Hej Gutter :biggrin:

Jeg skal snart til Gdansk, om ca. 14 dage, jeg tænkte det om det er muligt og forberede sig inden, og finde nogle damer? Som man også kan hygge sig lidt med, tage ud og spise osv. 

Er der dating- flirt site I kan anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funnydanny skrev, for 58 minutter siden:

Hej Gutter :biggrin:

Jeg skal snart til Gdansk, om ca. 14 dage, jeg tænkte det om det er muligt og forberede sig inden, og finde nogle damer? Som man også kan hygge sig lidt med, tage ud og spise osv. 

Er der en dating- flirt site I kan anbefale?

Måske kan du prøve med facebooks flirt-side, hvor du betaler lidt - og så ændrer din lokation til Gdansk - forvent dog at damerne har været ude at spise lidt for meget i forvejen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet, det må jeg kigge lidt på. 

Jeg har en plan om ar prøve tinder, har aldrig prøvet det før, har hørt flere som har succes med det. I sidste ende er det god sex det handler om. Det var mere hvis man kunne "varme" op med dem, og gøre dem.mere "klar" :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bor du på et godt hotel, er det ikke umuligt at møde et par søde polske damer der. Selv under corona var det muligt. Jeg vil dog advare dig imod at gå med de mange udråbere på gaden. Det kan ofte føre til ubehageligheder, hvis man ikke lige er interesseret når man først er kommet inden for dørene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...