Hop til indhold

Carrie for begyndere.

Featured Replies

Skrevet

På trods af efterhånden mange besøg hos Mansiongirls, havde jeg af forskellige grunde endnu ikke besøgt dejlige Carrie. Jeg havde læst meget om Carrie, hvor lækker hun var, hvor fantastisk indlevende hun var, hvor sød hun var, og endda vist nok også alt for sød til sådan en som mig :-). Men nu skulle hun mærke Ahmet fra hans bedste side, og det kom hun til. Jeg købte en halv time med prinsessen, hvor vi startede med lidt nussen og kysseri. Hun er meget kælen og virker hele tiden meget tændt. Hun slikkede min pik på en fræk og sulten måde, samtidig med at jeg overgramsede hende og slikkede hendes patter og fisse. Derefter kneppede vi løs og jeg måtte flere gange trække mig ud for ikke at komme for tidligt. Jeg råkneppede hende og hun stønnede og gispede højere og højere, til sidst kunne jeg ikke holde mig længere og lod kanonen gå af oppe i hendes dejlige fisse. Til alle jer der endnu ikke har besøgt Carrie kan jeg kun sige en ting: Kom afsted, hun er på fra start til slut.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.