Hop til indhold
fortuneman

Als/Sønderborg

Recommended Posts

Skagen skrev, den 25.4.2022 at 18:00:

Tror hun er fake, desværre 

Hvorfor tror du det? Synes da ikke profilen giver anledning til at tro, at den skulle være falsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ratt skrev, for 19 timer siden:

Hvorfor tror du det? Synes da ikke profilen giver anledning til at tro, at den skulle være falsk.

Hvorfor prøver du så ikke selv at lave en aftale?

Del dette indlæg

Link til indlæg
HMA skrev, den 27.4.2022 at 22:21:

Hvorfor prøver du så ikke selv at lave en aftale?

Det kan da godt være jeg gør det, hvis jeg kommer på de kanter. Men det var sådan set ikke et svar på mit spørgsmål. Hvad er det der gør, at profilen virker falsk? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende igår. Det var alle pengene værd og absolut ikke fake, som jeg kan se der er en der skriver herinde. Virkelig lækker hvis man er til curvy piger med tatoveringer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring med kvinder som kun kan kontaktes via mail eller snap som er et almindeligt navn efterfulgt af 2 cifre ender med at ville dirigere interesserede ind på en betalingsside. Jeg har oplevet det mere end 5 gange, så lidt en trend. 
Min formodning understøttes af en ny bruger, der som den eneste omtaler kvinden i varme tone. 
Giv det en chance hvem der vil, bare hold dankortet i lommen, så kan der højst spildes lidt tid. Eller måske en god oplevelse forude

Del dette indlæg

Link til indlæg
JJOH skrev, for 6 minutter siden:

Min erfaring med kvinder som kun kan kontaktes via mail eller snap som er et almindeligt navn efterfulgt af 2 cifre ender med at ville dirigere interesserede ind på en betalingsside. Jeg har oplevet det mere end 5 gange, så lidt en trend. 
Min formodning understøttes af en ny bruger, der som den eneste omtaler kvinden i varme tone. 
Giv det en chance hvem der vil, bare hold dankortet i lommen, så kan der højst spildes lidt tid. Eller måske en god oplevelse forude

Jeg kan da sagtens finde hende på både Instagram og Facebook. Kan godt lide at lave research inden jeg mødes med en ny pige, så jeg spurgte hende selv efter Instagram, hvilket hun gerne gav ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tog selv en tur derned.

Billederne på snap er nogenlunde retvisende. Curvy - lidt mave. BJ var rigtig godt, sexen lidt kedelig, da doggy er eneste tilladte. Desværre må man heller ikke slikke på de dejligt store bryster. Kom i munden på hende, som hun tog fint imod, og slugte det hele.

Kunne godt finde på en gentagelse, hvis jeg er i området, og skal have lettet trykket :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benno skrev, for 43 minutter siden:

Kan det være rigtigt, at hun gerne vil have tilsendt billede alder osv, inden hun vil aftale møde?

Ja, det gjorde hun også ved mit, straks efter tilsendt blev jeg blokeret og ghosted.. så lad hende hellere ligge er min anbefaling!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...