Hop til indhold
HamDer11

Scarlett - En ægte oplevelse

Recommended Posts

Tidligere idag var jeg forbi Scarlett i en time og er du helt vimmer hvor er jeg glad for at jeg valgte hende.

https://nympho.dk/n7409/2674/hello-all-i-am-new-22-4-to-30-4/

Kommunikationen foregår over mail, men hun er super hurtig til at svare, så det var intet problem.

Hun er super sød, snakker godt engelsk og ser faktisk bedre ud i virkeligheden hvis du spørger mig. Det blev til en time med shower together, og det er nok det frækkeste bad i mit liv :D
Det blev dog kun bedre derefter, da vi smed os ind i sengen. Uden at beskrive alt for meget om selve agten, så er hun meget berøringsvenlig, kysser rigtig godt hvis mundhygiejnen er i orden og sidst men ikke mindst kunne jeg mærke at hun nød det hele mindst lige så meget som jeg selv gjorde. Vi havde faktisk endda lidt svært ved at give slip på hinanden til sidst ^_^ Vi havde rigtig god kemi, hvilket også er en af grundene til at jeg gerne vil holde selve oplevelsen mellem mig og hende. 

Hun kan varmt anbefales fra min side af og jeg ved allerede at jeg kommer til at besøge hende igen.

And Scarlet if you're reading this. I will see you again very soon ;)

 

Redigeret af HamDer11

Del dette indlæg


Link til indlæg
HamDer11 skrev, 1 time siden:

And Scarlet if you're reading this. I will see you again very soon ;)

 

Er det ikke nemmere bare at skrive til hende direkte?
Men måske du fik lavet den positive anmeldelse du havde lovet hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...