vejle manden 8 Skrevet 24. April, 2022 Besøgte kayly fornylig og aftalte FP til vejle priser. Hun har et godt humør, fik en rigtig god massage med god afslutning i forskellige positioner. Besøger hende i igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 24. April, 2022 Det er altid en god ide at indsætte et link til damens annonce: https://annoncelight.dk/showad/180126 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 325 Skrevet 24. April, 2022 Altid en god idé at lægge indlæg i den rigtige gruppe. Da jeg mødte hende var hun thai kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2414 Skrevet 24. April, 2022 Altid godt at skrive i overskriften, hvilken by hun hører hjemme i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 312 Skrevet 24. April, 2022 Efter min mening er hun utrolig ukoncentreret og skal lige det ene og det andet undervejs. Jeg kommer der i hvert fald ikke igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brandbil Skrevet 25. April, 2022 Når jeg har ringet/sms om priser, er hun betydelig dyrere end andre Thai steder i Vejle. Så måske har hun sænket prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vejle manden 8 Skrevet 25. April, 2022 Nej prisen er den samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 72 Skrevet 25. April, 2022 vejle manden skrev, for 2 minutter siden: Nej prisen er den samme. Det må være for stamkunder, jeg har oplevet at blive afkrævet 1.000 for 30 min, som viste sig at være en gang totalt uengageret SF og overstået på Max 20 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vejle manden 8 Skrevet 25. April, 2022 Har aldrig forhandlet om prisen ,har altid fået en god service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg