Hop til indhold

trekantsområdet/ Århus - legetøj

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg søger en thai kvinde som har lidt legetøj vi kan benytte under akten.

Eks dildo i fissen mens jeg knepper analt eller omvendt butplug i hendes anus mens jeg knepper fissen.

Forslag modtages med "kyshånd" :lol:

Skrevet
goodfuck skrev, 1 time siden:

Er Jasmine ikke en ladyboy?

Nej bestemt ikke.

Der er ofte også ekstra "slave tøs" på stedet, men har aldrig set ladyboys eller lign der.

Skrevet
  • Author
LiderligJyde skrev, for 12 timer siden:

Nej bestemt ikke.

Der er ofte også ekstra "slave tøs" på stedet, men har aldrig set ladyboys eller lign der.

Undskyld - Jasmine - kom desværre til at forveksle dig med lingling :o

Skrevet
LiderligJyde skrev, for 18 timer siden:

Nej bestemt ikke.

Hun reklamerer pt ikke med billeder at nogle slave tøser på hendes profiler. + Så mener jeg også hun pt gemmer sig i Randers efter hvad jeg har læst mig frem til

Skrevet
Mayday skrev, for 4 timer siden:

Hun reklamerer pt ikke med billeder at nogle slave tøser på hendes profiler. + Så mener jeg også hun pt gemmer sig i Randers efter hvad jeg har læst mig frem til

Hun er i århus på det sted hvor hun altid har været, tæt ved banegården.

Skrevet
Kimbj skrev, for 15 timer siden:

Du mener her?

https://annoncelight.dk/showad/337488

læg mærke til nederst i teksten

Det har jeg aldrig langt mærke til før - min fejl.

Har altid besøgt hende i Århus, og man ved aldrig rigtig om der er slave tøser tilstede, men der er næsten altid nogle på "tilkald" hvis man lige skriver og spørger

Skrevet
LiderligJyde skrev, for 15 timer siden:

Det har jeg aldrig langt mærke til før - min fejl.

Har altid besøgt hende i Århus, og man ved aldrig rigtig om der er slave tøser tilstede, men der er næsten altid nogle på "tilkald" hvis man lige skriver og spørger

Hun er i en lille by tæt på Århus og hendes billeder er 10 år gamle. Hun ligner en gammel kone nu og efter pengene betalt skiftede hun sin teatralske optræden til noget der hurtigt skulle overståes. Jeg kommer ALDRIG igen.

Skrevet
HMA skrev, Lige nu:

Hun er i en lille by tæt på Århus og hendes billeder er 10 år gamle. Hun ligner en gammel kone nu og efter pengene betalt skiftede hun sin teatralske optræden til noget der hurtigt skulle overståes. Jeg kommer ALDRIG igen.

Tæt på Randers skulle der stå

Skrevet
HMA skrev, for 9 timer siden:

Det er på ingen måde den oplevelse jeg har med hende.. 

Har været der for maks 14 dage siden. men hver sin smag. 

synes altid der er gang i hende, og hun er indlevende og legende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.