Hop til indhold
XCCX

Blue Eyes *Ivy* - Bedste GFE

Recommended Posts

Besøgte dejlige Blue Eyes *Ivy* i aftes.
Hun er en skøn naturlig kvinde. Det er den bedste GFE oplevelse jeg har prøvet med en GP. Hun kysser super dejligt. Herefter kommer sexen bare super naturligt.
Hun er en dejlig pleaser, der gør næsten alt for at gøre dig glad. Kan varmt anbefale et besøg,  selv om jeg godt selv kunne putte med hende i evighed.
Redigeret af XCCX

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej XCCX,

Tak for din anmeldelse -hun ser sød ud, men. hun ser også noget forskellig ud på hendes billeder, nogle er tydeligvis ret redigerede, andre mere naturlige -hvilke billeder mener du giver det bedste indtryk af den pige man møder? Hun angiver selv sin alder til 29, og på flere billeder passer det fint nok, men på andre, bla. det ved poolen, hvor man ikke ser ansigtet og det, hvor hun står og holder EB foran sig, virker hun, for mig at se, ældre, hvor gammel vil du skyde hende til at være? 

Ærbødigst, Drmabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
drmabuse skrev, for 13 minutter siden:

Hej XCCX,

Tak for din anmeldelse -hun ser sød ud, men. hun ser også noget forskellig ud på hendes billeder, nogle er tydeligvis ret redigerede, andre mere naturlige -hvilke billeder mener du giver det bedste indtryk af den pige man møder? Hun angiver selv sin alder til 29, og på flere billeder passer det fint nok, men på andre, bla. det ved poolen, hvor man ikke ser ansigtet og det, hvor hun står og holder EB foran sig, virker hun, for mig at se, ældre, hvor gammel vil du skyde hende til at være? 

Ærbødigst, Drmabuse

Det er hende på alle billederne. Det hvor, hun holder Ekstrabladet, er taget i lejligheden, hvor hun holder til og er ret nyt. Alderen passer vist ret godt.

Hun er også her: https://nympho.dk/n7454/2688/ivy-100-new-in-town-gfe-experience/

Redigeret af XCCX

Del dette indlæg

Link til indlæg

200 ekstra for at slikke boller :shock: der står jeg af det hører med i et blowjob, pik og nosser hænger sammen hos mig. 

Utroligt som der er inflation i "extras".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
pacer skrev, for 8 timer siden:

200 ekstra for at slikke boller :shock: der står jeg af det hører med i et blowjob, pik og nosser hænger sammen hos mig. 

Utroligt som der er inflation i "extras".

ja hendes ekstras er helt væk !

COB ?  Hvordan koster det ekstra ?

Hvis man ikke gider kommer i kondomet, skal man så gøre det ud af vinduet ?

Utroligt så mange af pigerne der ikke har nogen forståelse for de der ekstra priser !

En ting er at have mange ekstras, men så i det MINDSTE have en fornuftig samlet pris, den ugen piger her kunne nemt have en all inclusive pris på 1900, eller maks 2000

Jeg bliver gansle enkelt væk, af den grund at jeg gerne ville have:

COB (cum on body )200
Balls Licking 200
A Rimming for Me 200
A Finger Games (for You) 200 (håber da hun mener for hende ??)

Det ville så blive 
1500
200
200
200
200
Ialt 2300, og det kommer ALDRIG til at ske ! om hun så var angelina jolie!
Og skulle jeg så lige som Pacer, gerne vill have slikket bollerne, ja så er prisen 2500 for 1 time = 1000 kr i ekstras - no way !

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
XCCX skrev, for 18 timer siden:

Det er hende på alle billederne. Det hvor, hun holder Ekstrabladet, er taget i lejligheden, hvor hun holder til og er ret nyt. Alderen passer vist ret godt.

Hun er også her: https://nympho.dk/n7454/2688/ivy-100-new-in-town-gfe-experience/

@XCCXTak for hurtigt svar -hun ser sød ud, jeg vil se om det er muligt at få tid og så kan man jo altid gå igen, hvis hun ikke lige er det jeg søger.

pacer skrev, for 18 timer siden:

@pacer jeg er lettet over at se at pik og nosser hænger sammen hos dig -ellers var det nok aktuelt med en smut på hospitalet, og krydse fingre for at kirurgerne kunne hjælpe dig ;)

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...