Hop til indhold

Auktionsdate

Featured Replies

Skrevet

Men det kunne jo være andre havde undersøgt det lidt nærmere og evt. havde nogen beretninger og anvisninger til hvordan man skal agere på det site.

Jeg havde fra efteråret 2008 og 2 år frem en smule held med Auktionsdate. Men dog efter mange skuffelser.

Min vurdering af Auktionsdate er følgende: Ca. 5% er reelle annoncer, resten dvs. 95% er fake annoncer. Det samme gælder de henvendelser man får. Der sidder en eller mand i Ikast, som scorer kassen på liderlige mænd.

Adskillige af annoncerne fra den gang eksisterer stadig, og er stadig fake, men mange nye er kommet til.

Med venlig hilsen

:geek:

Skrevet
  • Author

Jeg havde fra efteråret 2008 og 2 år frem en smule held med Auktionsdate. Men dog efter mange skuffelser.

Min vurdering af Auktionsdate er følgende: Ca. 5% er reelle annoncer, resten dvs. 95% er fake annoncer. Det samme gælder de henvendelser man får. Der sidder en eller mand i Ikast, som scorer kassen på liderlige mænd.

Adskillige af annoncerne fra den gang eksisterer stadig, og er stadig fake, men mange nye er kommet til.

Med venlig hilsen

:geek:

Manden i Ikast har ifølge mine oplysninger solgt sitet for ca. 16 mio og har nu bla. en Lamborghini (eller var det en Ferrari?) i garagen + ham og konen har flere andre fede biler.

Sitet skriver at de har 15000 annoncer, men jeg syntes nu ikke jeg kunne finde ret mange, der var aktuelle for mig - men man skal også være VIP medlem til kr. 179,-/md for at kunne se og agere ret meget på sitet. Må være dejlig at have en snabel til liderlige mænds punge :lol:

Skrevet

Manden i Ikast har ifølge mine oplysninger solgt sitet for ca. 16 mio og har nu bla. en Lamborghini i garagen + ham og konen har flere andre fede biler.

Sitet skriver at de har 15000 annoncer, men jeg syntes nu ikke jeg kunne finde ret mange, der var aktuelle for mig - men man skal også være VIP medlem til kr. 179,-/md for at kunne se og agere ret meget på sitet. Må være dejlig at have en snabel til liderlige mænds punge :lol:

Det ser ud til der er god forretning i at snyde og bondefange folk :( det er dårlig stil at blive rig på.

Skrevet
  • Author

Det ser ud til der er god forretning i at snyde og bondefange folk :( det er dårlig stil at blive rig på.

Der er flere datingfirmaer, der har hovedsæde i Ikast - men jeg ved ikke om det er de samme der ejer dem, men de er bygget op over ca. samme læst, som Auktionsdate med at man først bliver gratis medlem ved at aflevere dig. profiloplysninger, indsende billede mv. Når man så er blevet medlem, får man tilsendt flere breve om at den og den er int. i en, men hvis man vil kontakte vedkommende - så koster det pæng. - og man må abononere til. f.eks kr. 179,-/måned - og er man ikke vaks ved havelågen og hurtigt finder ud af det hele er scam og får sig afmeldt og måske bare betaler abo. i et år = ca. kr. 2000,- lige ned i ejerens lomme. Gang det så med f.eks 1000 medlemmer :lol:

Skrevet

Manden i Ikast har ifølge mine oplysninger solgt sitet for ca. 16 mio og har nu bla. en Lamborghini (eller var det en Ferrari?) i garagen + ham og konen har flere andre fede biler.

Jeg har altså svært ved at tro på, at man kan sælge sådan et site til 16 millioner. Der må nok ligge nogle flere aktiviteter bag.

Skrevet
  • Author

Jeg har altså svært ved at tro på, at man kan sælge sådan et site til 16 millioner. Der må nok ligge nogle flere aktiviteter bag.

Muligvis - jeg sidder og spekulerer på hvad sådan et site som Annoncelight mon koster - det vil jo ikke kræve ret meget at gøre det mere op-to-date og mere brugervenligt for at gøre det rigtigt indbringende - det har jo mange brugere. Ok, man skulle så nok sørge for at undgå de mest useriøse annoncer, men lidt brugerbetaling vil nok hurtigt skille fårene fra bukkene.

Skrevet

Der findes masser af dating- og sexsider drevet af platugler, der kun er ude på at score kassen!

Eksempler på fupsider er Auktionsdate, fliirti.dk, VarmSex, ScorOn, samt den mest håbløse af dem alle (hvor det også er stort set umuligt at blive udmeldt igen!), nemlig C-date - Hold jer for guds skyld fra den! :(

Selv har jeg kun gode erfaringer med scor.dk, dating.dk + en enkelt vellykket og længerevarende affære, der kom i stand via VictoriaMilan, inden deres abonnementspriser steg til astronomiske højder.

Samlet set må jeg dog sige, at jeg har haft flere og bedre af de gode oplevelser via netdatingsiderne end i købesex verdenen.

Det kræver et stykke benarbejde, men når du så endelig når frem til de frække dates, er det oftest med både meget trængende og liderlige kvinder! :P Men tager man prisen på diverse datingside abonnementer in mente, plus udgifter til kaffedates, middage, vin, chokolade osv., så er det sgu' oftest lisså' billigt, også meget nemmere og i hvert fald meget mindre tidskrævende at købe sig til ydelsen! :)

Vh. Sidespringeren

Skrevet

Enig med Bill.

Jeg har nogenlunde samme erfaring, dog ikke helt så intenst gennemført, og med en selvvalgt og indtil videre lang pause ;)

Til gengæld har jeg pt. to permanente "forhold" med godt gifte piger/damer jeg har mødt via scor.dk - hvilket dog ikke fraholder mig tilkøbte forlystelser, hvor min pengepung på magisk vis bliver i stand til at ophæve kravet om den ultimative charme, belevenhed og romantik - og en gang i mellem også aldersmæssig ligestilling.

Good luck gents :mrgreen:

Skrevet

Eksempler på fupsider er Auktionsdate, fliirti.dk, VarmSex, ScorOn,

Alle fra samme plattenslager i Ikast.

Men stort se alle datingsider verden over er drevet af plattenslagere og fyldt med falske annoncer og falske henvendelser fra piger. Der er få undtagelser, men jeg vil skyde på at over 95% af alle datingsider primært er fup og svindel.

Se evt. også C-Date elendige anmeldelser på Trustpilot http://www.trustpilot.dk/review/www.c-date.dk

Skrevet

Jeg har prøvet Victoriamilan og vil advare imod, at det koster penge at opsige ens medlemskab!

Derudover er du en sær snegl på siden, hvis du er vitterlig single...

Jeg har prøvet mange af de overstående sider og er småtosset over, at mandens lettere tilgang til falske profiler åbenbart har ingen konsekvenser.

Jeg faldt dog over denne anmeldelse inde på Trustpilot om C-date

... 2 eks .. Under andmeldelse fra "tilfredse brugere" skriver Christian 25 år fra Århus .. Efter 10 års ægteskab med konen var vi gået lidt i stå, og jeg fandt en pige på C-Date der udvidede min horisont ;) .... Så Christian blev altså gift da han var 15år gammel :)
Der kan man bare se...

Jeg har i et par måneder prøvet sugardaters.dk og ja, det var godt. Nu er siden blevet temmelig dyr ligesom jeg har set med andre af den slags datingsider.

Men ja. Det var godt med de to, jeg mødte fra sugardaters. Den ene vil ikke have penge, blot sex :)

Skrevet

Ja, der er masser af penge i dating og sex sites, ingen tvivl om det.

Jeg bruger selv nogle stykker. Dog med gratis profiler på sites, hvor jeg først kan skrive til damerne, når de har taget kontakt. Virker fint. Får to til fem henvendelser om ugen. Og ja, de er sultne :D

Problemet med mange dating sites er også hvordan de opgiver deres medlems tal. I løbet af årene har jeg haft tre forskellige profiler på Dating.dk. Jeg har aldrig slettet den gamle profil, når jeg har oprettet en ny. Det vil sige, at jeg indgår i deres medlemstal uden at være betalende og gad vide, hvor mange af deres cirka 500.000 medlemmer, der er betalende?

Men selvom det stadig kun er 150.000, der er betalende medlemmer, bliver det til rigtigt mange penge, hver måned. 150.000 x 45 kr. per uge. Det er 6.750.000 kroner om ugen. Ikke dårligt, næsten 30 mill per måned. Så selvfølgelig er der masser af plattenslagere i den branche.

Skrevet
  • Author

Ja, der er masser af penge i dating og sex sites, ingen tvivl om det.

Jeg bruger selv nogle stykker. Dog med gratis profiler på sites, hvor jeg først kan skrive til damerne, når de har taget kontakt. Virker fint. Får to til fem henvendelser om ugen. Og ja, de er sultne :D

Problemet med mange dating sites er også hvordan de opgiver deres medlems tal. I løbet af årene har jeg haft tre forskellige profiler på Dating.dk. Jeg har aldrig slettet den gamle profil, når jeg har oprettet en ny. Det vil sige, at jeg indgår i deres medlemstal uden at være betalende og gad vide, hvor mange af deres cirka 500.000 medlemmer, der er betalende?

Men selvom det stadig kun er 150.000, der er betalende medlemmer, bliver det til rigtigt mange penge, hver måned. 150.000 x 45 kr. per uge. Det er 6.750.000 kroner om ugen. Ikke dårligt, næsten 30 mill per måned. Så selvfølgelig er der masser af plattenslagere i den branche.

Jeg har i hvert fald bemærket at det ofte er meget bøvlet og indviklet at finde ud af hvordan man afslutter sit medlemskab, så bøvlet at nogle mennesker måske helt opgiver og troligt fortsætter med at betale måned for måned, år ud og år ind - penge lige ned i ejernes lommer. Nogle sites kræver ligefrem betaling for at man kan blive slettet helt :evil:

Skrevet

Hvilke sider er det?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.