Hop til indhold
Spice

Party Inn i Hildesheim

Recommended Posts

Vad gör jag här?

Nu är verkligen min trovärdighet i fara. Jag påstår ju att flat rate inte är min likör och så hamnar jag gång på gång på sådana ställen.

Men den här gången har det sin förklaring. För tro det eller ej, men det finns områden i Tyskland där det är ont om köpesex. :D

Jag var en bit söder om Hannover nära gränsen mellan gamla Väst- och Östtyskland. På orten där jag bodde fanns en bordell. Den låg i ett gammalt hus, som såg skumligt ut. Och "pigerne" (tanterne) på bilderna var inte så intressanta (understatement).

Sedan fanns det ett stort massage-institut med olika sorters massage. De hade en Thai-massör. Tänkte gå dit och pröva men som tur var läste jag texten en gång till och såg att det stod "der Masseur". Inte "die Masseuse". En manlig massör alltså. Så jag avstod.

En söndagförmiddag åkte jag flera mil till närmaste Thai-massös. Jag fick en mycket god massage. Men ingen avslutning. Men bilen var uppvärmd och det var bara 80 km till Hildesheim, så kl 19.00 var jag på Party Inn och betalade mina 99 Euro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men oj, jag glömde beskriva hur det var i Hildesheim. ;) Jag hade varit där en gång tidigare, för flera år sedan. Och det var sig ganska likt.

Stället liknar ett disco men med stripper-pole och en liten scen. Samt några spegelväggar. Innanför discot finns en stor bubbelpool och bastu. Där finns också duschar (brusebad).

En skön serbisk flicka sa "Hej, hur mår du?" på svenska (hon hade en syster i Örebro) och visade mig sedan runt. Allt var sig likt. Sex-avdelningen var fantasirikt utformad och hade många rum. Där var inga dörrar men många av dem var ändå mycket avskilda. Hela stället var rymligt, så även matsalen. Den var i ett eget rum med dörr så man kunde sitta avskilt och äta. Buffén var mer varierad och lite hälsosammare än på de flesta andra ställen.

Det ingick fem öl och jag satte mig strax med min första i baren. En mycket frodig tysk flicka (även detta ett understatement) satte sig hos mig. Hon hette Janet och frågade strax om vi skulle ha sex. Egentligen var det inte henne jag skulle valt i första hand men det kändes respektlöst att säga nej. Dessutom följer jag alltid mina principer och jag har som princip att aldrig säga nej till vin, kvinnor och sång :) . Vin och sång var förstås inte aktuellt den här kvällen.

Och belöningen kom med det samma. Hon startade med ett mycket skönt blowjob - avsevärt bättre än vad man brukar få på party-treffar. Hon behandlade både kulor, skaft och topp på ett helskönt sätt.Under sexen låg jag ovanpå henne och formligen drunknade i hennes stora bröst. "Två tungt vägande argument", som hon själv sa. Flickan hade humor och vi fick mycket bra kontakt.

Efter duschen satt jag vid ett bord för mig själv med en Cola. Jag ville ta det lugnt ett tag.

Men strax kom den serbiska flickan och slog sig ner vid mitt bord. Hon var lite över medellängd, ganska slank men ändå med fina former. Vi satt och pratade ett bra tag. Så tog hon mig i handen och frågade om jag ville komma med. Hon styrde stegen mot scenen, bad mig ligga på rygg och placerade sig i 69-ställning ovanför mig. Det här var nytt för mig, jag har inte haft sex inför publik förut. Jag blev mer och mer tänd. Det hela var ju lite överraskande, det var mer utdraget och naturligtvis annorlunda än de vanliga sessionerna på party-treffar. Jag märkte knappast publiken men kanske vetskapen att den fanns där bidrog till upphetsningen.

Så kom en annan man upp på scen och ville vara med. Flickan blev märkbart irriterad men det märkte naturligtvis inte han. Utan han insisterade. Situationen blev något av en turn-off för mig. Synd när allt hade börjat så bra.

Jag duschade och gick sedan till den stora jacuzzin. Nu var det snart dags för stängning, så jag återvände till baren.

Jag noterade att mannen, som avbrutit vår 69, hade dragit med sig flickan upp på scen igen. Men ingen annan brydde sig.

En session till skulle jag ha och jag frågade en flicka från Kosovo. Hon följde med till ett rum och gav mig ett blowjob. Hon tog tydligen för givet att ingen hade ork till ett riktigt nummer vid den här tiden. "Hast du den ganzen Tag gespritzt?" frågade hon.

Jag skrattade åt hennes kommentar när jag efter midnatt körde den långa vägen tillbaka till mitt hotell.

Del dette indlæg


Link til indlæg

wunderbra :D

Lige en borgerservice link til Party Inn: http://www.party-inn.de/index.cfm

Og deres event kalender:

http://www.party-inn.de/index.cfm/page/special.html

Jeg kender i øvrigt både

Sexy Susi som fik mine partybriller som souvenir, hehe

Curly Ann

Bitchy Jana

Alle 3 piger ret sjove og sexy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...