Hop til indhold

Pas på med Chelinasexbomb

Featured Replies

Skrevet

Chelinasexbomb sælger billeder og video'er og møder over snap.

men sender ikke indhold efter betaling, og ja jeg ved godt at man ikke skal betale forud, men det var et lille ubetydeligt beløb for mig, og pigen havde fået gode anmeldelser på Eroguide.

ville bare advare jer andre før i bruger penge på hende :D

Skrevet

Uha og øv. 

Besøgte Celina (lidt thailandsk/ grønlandsk udseende pige, blandet med noget dansk ) en enkelt gang da hun var på Cassiopeiastars på Østerbro. Egentlig en ok fin oplevelse uden at jeg var oppe og ringe og hun virkede som en meget åben "lille pige-agtig"  som "ville prøve sig selv af i branchen". Sidenhen er hun åbenbart taget tilbage i Jylland.

Skrevet

Det er fame nederen. Jeg vil dog sige at jeg en gang har købt af hende og jeg har stadig videoen. Kan der være gået noget galt? 

Skrevet

snapchat er et gøglermarked

Skrevet

Tænker jeg ikke Elprebsi 

Hun skrev hun ville sende det til mig efter hun havde været i bad, ventede og intet blev sendt til mig, skrev igen til hende hvor hun skrev hun ville sende det nu, men har stadig ikke modtage noget

hun slettede også hendes story hvor tilbuddet var blevet lagt op, så måske hun fortrød det tilbud? 

Skrevet

Det er jeg ked af at høre, og det er er da dumt af hende, for jeg har da overvejet at købe mere af hende, men det vil jeg da overveje ekstra nu. 

Skrevet
next skrev, for 13 minutter siden:

snapchat er et gøglermarked

Jep, men jeg synes man i det mindste bør kunne regne med etablerede piger (som jeg tæller Chelina som). 

Skrevet

Samme oplevelse jeg har. Købte også noget af hende, men hun sendte aldrig. Beskedent beløb, men alligevel dårlig stil når man har mødt hende irl :) 

Skrevet
Elprebsi skrev, for 2 timer siden:

Jep, men jeg synes man i det mindste bør kunne regne med etablerede piger (som jeg tæller Chelina som). 

Snapchat er et gøgler marked, selv de pæne piger svindler der.

• 1 month later...
Skrevet

Er Chelina stoppet?

Har længe haft lyst til at møde hende irl. På fotos er hun jo ualmindelig flot, grænsende til de smukke.

Skrevet
Andhol skrev, for 11 timer siden:

Er Chelina stoppet?

Har længe haft lyst til at møde hende irl. På fotos er hun jo ualmindelig flot, grænsende til de smukke.

Jeg tror måske også hun har slettet hendes snapchat :mellow: (eller blevet bannet). 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.