Hop til indhold
Anderss

Ung smuk på Hansa Platz

Recommended Posts

Hej folkens, 

Jeg var i Hamburg i sidste weekend. Jeg boede tæt på Hansa Platz og yndede at tage en kop kaffe på en af cafeerne der og holde øje med hvad der skete. Der var mange gadepiger. Man var ikke i tvivl. Og så var der en ung super køn tysk pige som skilte sig ud. Hun stod i timevis på pladsen og trak og jeg så hende gå med folk 2 gange. 

På et tidspunkt tænkte jeg at nu er det nu. Jeg gik forbi og sagde venligt hello. Hun spurgte whats up og jeg tænkte "hehe, well i guess you know whats up" og jeg svarede så med spørgsmålet om hun arbejdede. 

Hun fniste lidt og sagde nej. 

Jeg gik videre og har undret mig over lige siden hvorfor hun mon afviste mig? Jeg er en ganske pæn veltrænet fyr med god hygiejne så der er ikke noget galt der ;)

Kan hun have troet jeg var undercoverbetjent eller hvorfor tror i, der har kendskab til området, at hun afviste mig? Nogen bud? Hun kan jo have været paranoid fordi de vist har kontaktforbud der. Eller måske må kunder heller ikke henvende sig? 

Redigeret af Anderss

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, for 10 minutter siden:

Hej folkens, 

Jeg var i Hamburg i sidste weekend. Jeg boede tæt på Hansa Platz og yndede at tage en kop kaffe på en af cafeerne der og holde øje med hvad der skete. Der var mange gadepiger. Man var ikke i tvivl. Og så var der en ung super køn tysk pige som skilte sig ud. Hun stod i timevis på pladsen og trak og jeg så hende gå med folk 2 gange. 

På et tidspunkt tænkte jeg at nu er det nu. Jeg gik forbi og sagde venligt hello. Hun spurgte whats up og jeg tænkte "hehe, well i guess you know whats up" og jeg svarede så med spørgsmålet om hun arbejdede. 

Hun fniste lidt og sagde nej. 

Jeg gik videre og har undret mig over lige siden hvorfor hun mon afviste mig? Jeg er en ganske pæn veltrænet fyr med god hygiejne så der er ikke noget galt der ;)

Kan hun have troet jeg var undercoverbetjent eller hvorfor tror i, der har kendskab til området, at hun afviste mig? Nogen bud? Hun kan jo have været paranoid fordi de vist har kontaktforbud der. Eller måske må kunder heller ikke henvende sig? 

Jeg tror hun troede du var undercover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, Lige nu:

Jeg tror hun troede du var undercover.

Jesus. Tænk at blive afvist af en gadepige tænkte jeg bagefter. Øv :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 1 minut siden:

En undercover havde måske nok ført samtalen på tysk.

Det fremgår nu ikke af teksten, at han ikke spurgte hende på tysk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, for 20 minutter siden:

Spurgte på engelsk og sagde at jeg ikke talte tysk :)

Så var det noget ikke frygten for undercover

Du må tage til Hansa Platz igen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, 1 time siden:

Jesus. Tænk at blive afvist af en gadepige tænkte jeg bagefter. Øv :(

Blev hun samlet op i bil af de andre kunder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Måske har hun solgt noget helt andet. Amfetamin, kokain eller VÆLG SELV.

1: Hun får visuelt signal fra pusheren om, at pengetransaktionen er på plads

2: Hun følges med brugeren/køberen en kort tur, hvorunder hun afleverer varen

3: Hun henter ny portion af stoffet og vender tilbage til udgangspunktet

4: Repeat

Eftersom hun ikke har set dig og pusheren sammen, samt fået signal om levering, afviser hun dig. Havde du været strømer og havde taget hende med, ville hun slippe med en advarsel for at have en lille portion til eget forbrug på sig.

God weekend

 

Redigeret af Roger Rabbit
kort tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roger Rabbit skrev, for 38 minutter siden:

Måske har hun solgt noget helt andet. Amfetamin, kokain eller VÆLG SELV.

1: Hun får visuelt signal fra pusheren om, at pengetransaktionen er på plads

2: Hun følges med brugeren/køberen en kort tur, hvorunder hun afleverer varen

3: Hun henter ny portion af stoffet og vender tilbage til udgangspunktet

4: Repeat

Eftersom hun ikke har set dig og pusheren sammen, samt fået signal om levering, afviser hun dig. Havde du været strømer og havde taget hende med, ville hun slippe med en advarsel for at have en lille portion til eget forbrug på sig.

God weekend

 

Hehe ok det er sgu ikke umuligt. 

Det passede bare godt med et knalds tid hver gang hun var væk med en kunde. Men det finder jeg nok aldrig ud af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, for 5 timer siden:

På et tidspunkt tænkte jeg at nu er det nu. Jeg gik forbi og sagde venligt hello. Hun spurgte whats up og jeg tænkte "hehe, well i guess you know whats up" og jeg svarede så med spørgsmålet om hun arbejdede. 

Hun fniste lidt og sagde nej. 

Jeg gik videre og har undret mig over lige siden hvorfor hun mon afviste mig?

Hun afviste dig heller ikke - du skulle bare have spurgt: "Blasen oben ohne"   ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
Anderss skrev, for 2 timer siden:

 

Det passede bare godt med et knalds tid hver gang hun var væk med en kunde. Men det finder jeg nok aldrig ud af :)

Området er kendt for både prostitution og omfattende handel med stoffer, så det er oplagt at udnytte gadeprostitution som et skjul for handel med stoffer. Gadeprostitution er lovligt inden for fastsatte rammer i Tyskland, mens handel med stoffer er strafbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...