Hop til indhold

Den var ny (for mig) LOLA.LOVESYOU Kbh

Featured Replies

Skrevet

Ligepå kan sagtens aftales
Men så kunne vi tage en mobil samtale og lige høre hinanden og så jeg ved hvad du er til og hvad du forventer
Det plejer jeg at tage 250kr for  :lol:

(3) SugarDaters

Skrevet

Jeg antager da at  den samtale inkluderer støn, “orgasmelyde” og det værste dirty talk:biggrin:

Skrevet
Miller223 skrev, for 4 timer siden:

Ligepå kan sagtens aftales
Men så kunne vi tage en mobil samtale og lige høre hinanden og så jeg ved hvad du er til og hvad du forventer
Det plejer jeg at tage 250kr for  :lol:

(3) SugarDaters

Jeg vurderer at skrive til hende og foreslå  at hun kan komme hjem til mig vis hun betaler 500, så skal hun få en real life demo vedrørende forventninger og diverse kinks jeg er til! Da ved hun godt hvad hun kan forvænte sig, 500 kroner er da ikke meget at give for at undgå ubehagelige overraskelser i fremtiden

• 1 month later...
Skrevet

Hun er ok. Kommer selv og har god tid. Pæn pige , god sex ivrig oral og kan lide et klap bagi
Så hende før jul , men har ikke haft kontakt siden, selv om jeg gerne ville. 2k , og jeg måtte to gange

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.