Hop til indhold
Guest lurik

Ny Thai Fahsai i Vejle

Recommended Posts

Guest lurik

Nå - kunne ikke lige holde spændingen ud så tog et sats og bookede 1/2 time med Fahsai. Det fortrød jeg ikke, dog vil jeg ikke mene hendes priser, der er højere end normale vejlepriser retfærdiggøres, specielt når bj er med hætte - men pigen er sød og imødekommende og jeg fik hvad jeg kom efter, minimal massage og max sex. Derfor kan jeg ikke vurdere massagekundskaberne andet end det korte meget blide til nærmest at blive smurt ind i olie :-) jeg fik. Men det var nu stadig een af de positive oplevelser fordi pigen er stille rolig rar og sød. 

BJ klarer hun rigtig fint til UG. Sexdelen er der heller ikke noget at klage over. Jeg fik lov at tage hende som jeg ville(ingen anal) og hun sprang velvilligt rundt i de positioner jeg ønskede og der var absolut ingen hastværk. Så alt i alt en positiv oplevelse dog i den dyre ende. Burde være gfe til den pris. 

Så vidt jeg kan vurdere er det hende på billederne hun er super fint skåret dog med hjælp til brysterne men de sidder godt - der skal lægges lidt til på alderen vil jeg vurdere, men det havde jeg gennemskuet da man kan se hendes hænder(eller noget af en hånd) på et af billederne og de lyver sjældent om en kvindes alder ;-) men det gør absolut ikke noget for i min optisk er hun en lækkermås!

-lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...