mindiskret 157 Skrevet 22. April, 2022 Besøgte Ann idag. https://annoncelight.dk/showad/338204 1000 for en time med det hele. Det lød som godt tilbud, og jeg forventede at service måske også ville være billlig. Der tog jeg helt fejl. Ann er en guldklump. Da jeg kom var hun på vej ud for at shoppe fordi, der ikke var kunder. Da hun så mig i døren kom hun tilbage og låste op med et smil. Detaljerne om hvad der skete bag døren holder jeg mellem Ann og mig, men jeg har sjældent mødt en pige med så stort naturligt smil. Ann har humør som smitter. Hun gør alt for at gøre det så god en time som muligt. Det var pissehyggeligt, frækt, svedigt og godt. Hendes massage kan jeg ikke anmelde. Vi nåede ikke til det. Jeg skriver ikke mange anmeldelser, men i dag gør jeg. Ann er et besøg værd, hvis du søger en sød, naturlig pige, som helt afslappet både kan være sjov og fræk. Ann er ikke den yngste. Hun er heller ikke den ældste. Hun er ikke den tyndeste og hun er ikke den tykkeste. Hun er bare dejlig helt almindelig, med smukke mandeløjne, sort hår, fast stærk krop og dejlige håndfulde naturlige bryster. Ann er så sød, dejlig, glad og ikke mindst dejligt svedigt fræk. Pas godt på hende. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 26. April, 2022 @mindiskret er det på klinik eller privat 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindiskret 157 Skrevet 28. April, 2022 Klinik. Se linket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 11. Maj, 2022 Har netop visiteret adressen. Havde lavet en aftale med Ann, men… tadaaaa der var kommet en ny pige.. Donut kalder hun sig.. hun er mere petit, genert og yngre end Ann. Det var en ret spændende oplevelse idet hun sagde at hun havde været i landet 3 dage. Det kunne også mærkes, der var intet rutine præget over hendes arbejde. super oplevelse, synes jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 12. Maj, 2022 exostar skrev, for 16 timer siden: Har netop visiteret adressen. Havde lavet en aftale med Ann, men… tadaaaa der var kommet en ny pige.. Donut kalder hun sig.. hun er mere petit, genert og yngre end Ann. Det var en ret spændende oplevelse idet hun sagde at hun havde været i landet 3 dage. Det kunne også mærkes, der var intet rutine præget over hendes arbejde. super oplevelse, synes jeg Er der noget link til hende, eller er det for nyt endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 12. Maj, 2022 Big3lover skrev, for 14 timer siden: Er der noget link til hende, eller er det for nyt endnu? Intet link mig bekendt - men spørg efter hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 13. Maj, 2022 Big3lover skrev, for 22 timer siden: Er der noget link til hende, eller er det for nyt endnu? Det må være hende (Donut) fra denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/333956 Kan det passe, at der er 3 piger på stedet (Ann, Bee og Donut)? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg