ice-matrix 0 Skrevet 26. September, 2013 http://www.guloggratis.dk/erotik/erotis ... ke-soestre Det ville være nice, hvis du fro fremtiden poster i det rigtige forum! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr 2 Skrevet 26. September, 2013 Samme telefonnummer: viewtopic.php?f=7&t=5169 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ice-matrix 0 Skrevet 26. September, 2013 Samme telefonnummer: viewtopic.php?f=7&t=5169 Ja så bliver det da spændende om der er gevinst eller nitte. Har lige lavet en aftale med dem her kl 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minverden 16 Skrevet 27. September, 2013 Ja så bliver det da spændende om der er gevinst eller nitte. Har lige lavet en aftale med dem her kl 12 hvordan gik det så?? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. September, 2013 Jeg har tidligere besøgt dem. Lad mig sige det kort: Kan ikke anbefales. Og nej, jeg uddyber det ikke :-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. September, 2013 2500 for to piger hvor den ene er 36...?!!! Det må virkelig være en oplevelse ud over det sædvanlige! I dont think so.. Glæder mig til at høre fra nogen som har besøgt dem...! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3426 Skrevet 28. September, 2013 2500 for to piger hvor den ene er 36...?!!! Det må virkelig være en oplevelse ud over det sædvanlige! I dont think so.. Glæder mig til at høre fra nogen som har besøgt dem...! hvor kan det fåes billiger og med de 36 så har hun da erfaring :!: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg