Hop til indhold
Lady C.Hex

Hvorfor ikke helt foto?

Recommended Posts

Jeg har siddet og uploadet nogle foto, til min annonce herinde. Der anbefales i Bruger-forvirringen, at det helst skal være 1600 X900...jeg går ud fra det er pixel?

De fleste af mine foto er mindre, meget mindre, men når de vises, vises de på en måde så jeg hverken har ben eller hovedet..alså de er skåret af, alså vil jeg jo så mene de er for "store"

Så har jeg prøvet at lave dem større i pixlen, og det hjalp intet....det var det samme.....øv

Er der en hjælpsom person der ved hvordan man får "hele" fotoet med?:)

På forhånd tak

C.Hex

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C.Hex skrev, for 17 minutter siden:

De fleste af mine foto er mindre, meget mindre, men når de vises, vises de på en måde så jeg hverken har ben eller hovedet..alså de er skåret af, alså vil jeg jo så mene de er for "store"

Så har jeg prøvet at lave dem større i pixlen, og det hjalp intet....det var det samme.....øv

Du kunne jo prøve, med nogle nye billeder i stedet for dem, der er 30 år gamle..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C.Hex skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har siddet og uploadet nogle foto, til min annonce herinde. Der anbefales i Bruger-forvirringen, at det helst skal være 1600 X900...jeg går ud fra det er pixel?

De fleste af mine foto er mindre, meget mindre, men når de vises, vises de på en måde så jeg hverken har ben eller hovedet..alså de er skåret af, alså vil jeg jo så mene de er for "store"

Så har jeg prøvet at lave dem større i pixlen, og det hjalp intet....det var det samme.....øv

Er der en hjælpsom person der ved hvordan man får "hele" fotoet med?:)

På forhånd tak

C.Hex

 

Hehe. Ja, du ligner lidt "den oversavede dame" :) 

Og det er der faktisk flere der gør, og jeg troede egentlig, at det var med vilje, at de ikke havde deres hovede/ansigt med..

Klik på "kontakt os" nederst på skærmbilledet os skriv til dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 7 minutter siden:

Du kunne jo prøve, med nogle nye billeder i stedet for dem, der er 30 år gamle..

Benjamin tror du det hjælper?

Jeg har ellers lagt nye ind....de er også skåret over, hvad er dit svar på det?

og jeg var faktisk ikke klar over at du sad og fulgte med i hvor gammel mine foto var....puha et hårdt job du har med at have tal på alle pigers foto....

Stakkels dig....sikke et liv du har.<3

Tror du jeg kan sælge dem som antikviteter som mine rynker?:D

Krammmmm

 

Redigeret af Lady C.Hex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C.Hex skrev, for 4 timer siden:

Jeg har siddet og uploadet nogle foto, til min annonce herinde. Der anbefales i Bruger-forvirringen, at det helst skal være 1600 X900...jeg går ud fra det er pixel?

De fleste af mine foto er mindre, meget mindre, men når de vises, vises de på en måde så jeg hverken har ben eller hovedet..alså de er skåret af, alså vil jeg jo så mene de er for "store"

Så har jeg prøvet at lave dem større i pixlen, og det hjalp intet....det var det samme.....øv

Er der en hjælpsom person der ved hvordan man får "hele" fotoet med?:)

På forhånd tak

C.Hex

 

Som jeg lige ser det er det kun direkte på din profil de er skåret og der er det ganske simpelt fordi "preview" der jo er kvadratisk og ja det er dine billeder jo ikke :D Men klikker du ind på billederne så er der ingen problemer og billederne er hele som de skal være med de sløringer du har valgt at ligge med på dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C.Hex skrev, for 16 timer siden:

Jeg har siddet og uploadet nogle foto, til min annonce herinde. Der anbefales i Bruger-forvirringen, at det helst skal være 1600 X900...jeg går ud fra det er pixel?

De fleste af mine foto er mindre, meget mindre, men når de vises, vises de på en måde så jeg hverken har ben eller hovedet..alså de er skåret af, alså vil jeg jo så mene de er for "store"

Måske er det også det bedste for dig. Eller os andre :P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stikmyggen skrev, for 4 timer siden:

Måske er det også det bedste for dig. Eller os andre :P:D

 

Benjamin skrev, for 21 timer siden:

Du kunne jo prøve, med nogle nye billeder i stedet for dem, der er 30 år gamle..

Kan på ingen måde se at det skulle være morsom. 

I fremstår som et par sørgelige stakler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lady C.Hex 
Det er fordi dem hvor du har fået hakket hovede eller ben af bare er det man i gaaaarmløh dage kaldte for "thumbnails". Der er en automatiseret tilretning af galleri-oversigten. Når du klikker på "det lille billede på listen" altså thumbnail så kommer der et større frem og man kan scrolle. 
Det smarte er at det ligger i en programmering og ikke er afhængigt af at brugerne selv kan finde ud af at lave thumbnails i den rette størrelse. 
Og så er det også smart fordi folk sidder på meget forskellige skærme. Stationær PC eller mac... tablets fra forskellige firmaer, bærbare og nogle af os har også disse hersens smarte mobiltelefoner hvor man kan se det hele på en skærm. Så med et automatiseret tilpasnings-system af dine og alle andres billeder, så virker det på alle typer af skærme. 
En anden fordel er at det store billede kan vises i sin helhed fordi programmet OGSÅ tilpasser dét i en "uniformeret" størrelse netop uden at hakke noget af. 
Så det ER smartere end det var i gamle dage... især for os med mobiltelefoner der ikke har drejeskive og kører på AAA-batterier og med håndsving... ing' :D 

Møs, 
Eva <3

 

PS: Til jer der tænker jeg bliver belærende så er det altså bare fordi Lady'en og jeg har været igennem det her halløj siden dengang man skrev html-koder i hånden, så jeg taler bare Cheriesk ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

kære Nadine

Jeg kan godt lure at den bruger en thumbnail...men for at få det bedste resultat til det skal man jo vælge et primært foto...og så ville det jo være smart at det ikke blev hakket istykker

Det er ligesom DET jeg efterspørger...ikke om telefoner og andet gøjl...(og hvad jeg har af telefon er jo faktisk helt underordnet....det er folk vel ligeglade med)

For hvis nu fotoet skulle være feks...100X150...jamen så valgte man jo det som primære...og ikke som anbefalet...

Jeg er så udemærket klar over når man går ind og ser dem...så kommer de ordentligt frem...

Men det er stadig ikke det jeg spørger om.

Og jeg har såmænd trykket på knappen kontakt os, men jeg regner med dem der har med det at gøre...holder week-end, eller heller ikke ved det.:D

Men jeg ville da gerne stadig have forklaringen på de 1600 X 900 pixel.....hvad der står skal være brugervenligt?

På forhånd tak

Lady C.Hex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...