Hop til indhold
JoeDario

Eventypigerne - Emma og Nia

Recommended Posts

Hej.

Næste lørdag skal jeg et smut til hovedstaden og tænker at forkæle mig selv lidt :) Eventyrpigerne ligger lige på vejen og kan se at det er Emma og Nia der er på job den dag. De ser jo begge rigtig godt ud, men er der nogen som har erfaringer med dem? Jeg har været hos Eventyrpigerne før, så det er bare pigerne jeg mangler at høre om :)

http://eventyrpigerne.dk/girls/emma5/index.php

http://eventyrpigerne.dk/girls/nia2/index.php

Man er også velkommen til at foreslå andre som måske ligger i toppen af ens liste ;) Det vil være lørdag aften.

Rigtig god weekend til jer alle :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JoeDario skrev, for 18 minutter siden:

Tak for link hjælp :)

Lyder godt med Emma :) Hvordan var brysterne? Hårde eller bløde? Gode til spansk?

Ingen der har erfaring med Nia? :)

Prøvede ikke Emma´s Spansk-kundskaber, men tænker de er perfekte til det = bløde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Latexsjoveren skrev, den 24.4.2022 at 14:18:

Prøvede ikke Emma´s Spansk-kundskaber, men tænker de er perfekte til det = bløde :)

Hej

Lidt info om hendes udseende, krop og mulig alder?

Passer billederne, er hun slank, med former?Kysser hun?

Kan du oplyse mere om hendes priser?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeps, billederne passer fint og mht. alderen, tænker jeg at den er 27-28 år. Hun er en flot pige synes jeg, men det er jo også forskelligt, hvad man er til .

1200,- for en halv time og ja, hun kysser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Latexsjoveren skrev, for 52 minutter siden:

Jeps, billederne passer fint og mht. alderen, tænker jeg at den er 27-28 år. Hun er en flot pige synes jeg, men det er jo også forskelligt, hvad man er til .

1200,- for en halv time og ja, hun kysser

Tak for svar

Det er jo smag og behag, men, hvis du har besøgt Malua eller Caroline(Eventyrpigerne), hvem vil du vurdere som den kønneste af alle 3?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Malua, men det er flere år siden, så det står ikke helt klart i hukommelsen..........vil sige at Emma har flere former end Malua og hvis jeg husker ret, var Emma osse mere tilstede på lagnet - hvilket jeg vægter højt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
slagelselørdag skrev, for 1 time siden:

Tak for svar

Det er jo smag og behag, men, hvis du har besøgt Malua eller Caroline(Eventyrpigerne), hvem vil du vurdere som den kønneste af alle 3?

Skylder lige at fortælle at hun har nogle tatoveringer, uden det på nogen måde er overdrevet......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Latexsjoveren skrev, for 8 timer siden:

Har besøgt Malua, men det er flere år siden, så det står ikke helt klart i hukommelsen..........vil sige at Emma har flere former end Malua og hvis jeg husker ret, var Emma osse mere tilstede på lagnet - hvilket jeg vægter højt..

Flere former?

Ikke curvy eller?

Synes i forvejen ikke at Malua er slim fit, hun er slank, uden at være curvy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...