Hop til indhold

Danske-Mille Varde

Featured Replies

Skrevet

Hej 

er der nogen som har været forbi og kan berette om noget ? 

https://annoncelight.dk/showad/309521 

Skrevet

Berette om hvad? Du har efterlyst Mille en gang allerede og umiddelbart kender du hende jo godt selv, så hvad er det du vil vide, som du ikke allerede selv ved om hende? 

Skrevet
Søren A skrev, for 12 minutter siden:

Berette om hvad? Du har efterlyst Mille en gang allerede og umiddelbart kender du hende jo godt selv, så hvad er det du vil vide, som du ikke allerede selv ved om hende? 

Jamen kan du da ikke være ligeglad?

Skrevet
Hamfradetjyske skrev, for 5 timer siden:

Jamen kan du da ikke være ligeglad?

Jo det kunne jeg godt, men selvom jeg har haft en mindre god oplevelse med Mille, så bryder jeg mig ganske enkelt ikke om din agenda i det her. 

Jeg gætter på, at du sikkert har haft andre profiler herinde, som også havde det ene formål, at grave efter belastende informationer om Mille. 

Det er faktisk list rystende, at søge på hendes navn og se alle de forespørgsler der er på hende, og måden som forespørgslerne er formuleret på. Det er meget tydeligt, de ikke er lavet for at blive klogere på, om hun er værd at besøge, men nærmere for at få spredt en masse dårlig omtale for hende.

Skrevet
Søren A skrev, for 4 timer siden:

Jo det kunne jeg godt, men selvom jeg har haft en mindre god oplevelse med Mille, så bryder jeg mig ganske enkelt ikke om din agenda i det her. 

Jeg gætter på, at du sikkert har haft andre profiler herinde, som også havde det ene formål, at grave efter belastende informationer om Mille. 

Det er faktisk list rystende, at søge på hendes navn og se alle de forespørgsler der er på hende, og måden som forespørgslerne er formuleret på. Det er meget tydeligt, de ikke er lavet for at blive klogere på, om hun er værd at besøge, men nærmere for at få spredt en masse dårlig omtale for hende.

Okay professor du har talt sikke en forestilling at have om noget du ikke aner.. god aften hils konen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.