Hop til indhold
Mildur

Nybegynder ved shemale.

Recommended Posts

Jeg har lyst til at få afprøvet en shemale. Men vil lige høre til jeres erfaringer. Kan man, med den rigtige shemale, få en fornemmelse at at det er en “pige” man kysser og kæler med? Eller afslører det dig uundgåeligt? Og hvis man er næsten jomfru udi at modtage analt, er det så overhoved realistisk at “hun” kan få gjort en så smidig at man kan modtage? Har I evt. gode forslag til en shemale i region Sydjylland/Fyn? På forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 7 timer siden:

Jeg har lyst til at få afprøvet en shemale. Men vil lige høre til jeres erfaringer. Kan man, med den rigtige shemale, få en fornemmelse at at det er en “pige” man kysser og kæler med? Eller afslører det dig uundgåeligt? Og hvis man er næsten jomfru udi at modtage analt, er det så overhoved realistisk at “hun” kan få gjort en så smidig at man kan modtage? Har I evt. gode forslag til en shemale i region Sydjylland/Fyn? På forhånd tak. 

Lyder til du er den passive ? men 1. besøg bestil blot en alm massage, og se hvordan du har det med det.

Der finder du hurtigt ud af om det tænder dig, eller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De jeg har været sammen med, har alle været yderst feminine, og meget indbydende at kysse med.

Hvis du gerne vil prøve at modtage, kan du da prøve dig lidt frem, med plugs eller dildoer, inden du prøver rigtigt.

Er lysten der, synes jeg da du skal hoppe ud i det, der er rigtigt mange søde ladyboy eller shemales om du vil der er glade for at gi first timers en god oplevelse.

Det er bestemt realistisk at man kan tage den bagi, men lad være hvis ikke du har lyst til den mulighed.

Der er så mange andre skønne ting man kan med hende du vælger, skal være din første

Jeg kender ikke lige nogen, fra området du nævner, som jeg kan anbefale, men der skal uden tvivl nok være nogen derude.  

Lad os høre om det, når du har fundet en sød Shemale at debutere med

Held med det :-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også nybegynder på området, og søger en shemale på sjælland, nogen forslag, nok mest til aktiv første gang men udelukker ikke den pasive delen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, for 10 timer siden:

Monika er sød og smuk og giver god massage i Odense.

Har hun bryster?

og er hun aktiv med rimelig str.?

er det privat eller klinik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med den slags spm tror jeg du skal gp efter de mere sex fokuserede shemales fra Sydamerika og Spanien. Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danishman skrev, for 7 timer siden:

Jeg er også nybegynder på området, og søger en shemale på sjælland, nogen forslag, nok mest til aktiv første gang men udelukker ikke den pasive delen

Så foreslår jeg at du opretter en tråd til formålet, @Danishman. Trådstarter bede om hjælp til Sydjylland/Fyn.

Så hjælper du ham ikke ved at afspore tråden til at handle om Sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Srg Shemale skrev, den 28.4.2022 at 03:13:

En skam hun ikke lige har et billede eller 2 på sin annonce 

Har luret på den nogle gange 

Har nogle en beskrivelse af hende?

Ladyboy/shemale er det det samme?

JA måske er det  https://annoncelight.dk/showad/268111

Læs her https://www.eroguide.dk/forum/topic/110857-monika-trans-odense/?tab=comments#comment-1038154

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...