Hop til indhold
ice-matrix

Suree jernbanegade i Viborg

Recommended Posts

Er der noget andet i nærheden som er lige så godt?

Havde overvejet Jernbanegade igår, men kørte så ud på Krogsgårdsvej 20 i Hvam, hvor Joy gav mig en dejlig omgang let pirrende olie HJ, som godt måtte have varet lidt længere, men hun startede med lidt overflødig massage og lidt tilfældige strejf på pikken, som stod ret op. Men hun ville ikke rigtig tage tøjet af, som jeg ellers mente vi havde aftalt til kr. 600,- og 45 min, som nok kun blev til 20 min, men jeg fik dog lov at kramme hendes dejlige bryster imens.

Ellers er hun en sød og dejlig pige, lidt bred i ansigtet og måske lidt buttet, men ikke ueffen. Jeg har før fået hele pakken hos hende. Desværre er hun ikke så god til dansk, selvom hun må have været her et stykke tid - besøgte hende i hvert fald også et par gange i foråret.

NB. du skal bare køre ind og parkere diskret i haven - gå over græsplænen og ned til kælderen og bank på - ringeklokken virker vist ikke.

Ellers er der også 151 i Ravnstrup, hvor du normalt også får en god service. Der er et par andre steder i nærheden, men dem har jeg aldrig besøgt - jo, stedet lidt udenfor Løvel, men det var lidt for røgfyldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde overvejet Jernbanegade igår, men kørte så ud på Krogsgårdsvej 20 i Hvam, hvor Joy gav mig en dejlig omgang let pirrende olie HJ, som godt måtte have varet lidt længere, men hun startede med lidt overflødig massage og lidt tilfældige strejf på pikken, som stod ret op. Men hun ville ikke rigtig tage tøjet af, som jeg ellers mente vi havde aftalt til kr. 600,- og 45 min, som nok kun blev til 20 min, men jeg fik dog lov at kramme hendes dejlige bryster imens.

Ellers er hun en sød og dejlig pige, lidt bred i ansigtet og måske lidt buttet, men ikke ueffen. Jeg har før fået hele pakken hos hende. Desværre er hun ikke så god til dansk, selvom hun må have været her et stykke tid - besøgte hende i hvert fald også et par gange i foråret.

NB. du skal bare køre ind og parkere diskret i haven - gå over græsplænen og ned til kælderen og bank på - ringeklokken virker vist ikke.

Ellers er der også 151 i Ravnstrup, hvor du normalt også får en god service. Der er et par andre steder i nærheden, men dem har jeg aldrig besøgt - jo, stedet lidt udenfor Løvel, men det var lidt for røgfyldt.

Lyder ikke som om hun giver en særlig god oplevelse hende i Hvam.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder ikke som om hun giver en særlig god oplevelse hende i Hvam.

Sådan kan du ikke læse det jeg skriver - jeg kørte i hvert fald glad, tilfreds og dejlig udtømt derfra - jeg havde bare lidt svært ved at kommunikere med hende, men hun tændte mig - måske fordi hun er lidt genert/spiller genert 8-) Du kan sikkert også få hende til at give en grundig alm. massage, men det er tidspilde på mig - jeg vil have det erotisk med masser af antydning og pirring af lillemanden.

Kunne godt finde på at besøge hende igen - bare jeg kan få hende til at forstå mere nøjagtigt, hvordan jeg vil have det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...