kette 30 Skrevet 22. April, 2022 Jeg synes det er lidt morsomt, når pigerne fx. skriver " 36 år(rigtig alder)" !! Så er det først man begynder at betvivle om den opgivne alder er korrekt ?? Lidt ligesom "Ærlige Bent" skriver i sin forretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 378 Skrevet 22. April, 2022 Det er jo både tragisk og komisk. Tragisk fordi det er et symptom på, hvor meget der bliver løjet om alderen. Komisk (som du nævner) fordi det åbenbart er nødvendigt at sige eksplicit, måske hvis billederne indikerer noget helt andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 22. April, 2022 Mit syn på dette er klart at der `lyves på højt plan` for at lokke kunder til. Når man derefter spørger frem bliver tallet 10-15 højre eller 5 år l den anden ende. Thaier faker meget deres alder da de ser unge ud af natur. For mit velkommen er jeg ligeglad med aldren de skriver da jeg tænder på yder og hvad kvinder viser og har at tilbude kropligt. Thaier gætter mig 10 år skævt hver gang til min fordel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kosteskaftet Skrevet 22. April, 2022 kette skrev, 1 time siden: Jeg synes det er lidt morsomt, når pigerne fx. skriver " 36 år(rigtig alder)" !! Så er det først man begynder at betvivle om den opgivne alder er korrekt ?? Lidt ligesom "Ærlige Bent" skriver i sin forretning Når en GP skriver at hun er f.eks. 25 år (men reelt er i begyndelse af trediverne), så kan jeg godt leve med det. Men jeg opsøgte en dansk GP tilbage i 2021 som oplyste hendes alder til starten af fyrrerne. Og her viste det sig, at der desværre skulle lægges moms til både alder (og vægt). Ikke en go' oplevelse at møde en trunte på omkring 50 år som vejer 80 kg (hvis ikke det er det man søger). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2941 Skrevet 22. April, 2022 Kim Madsen skrev, for 21 minutter siden: Thaier gætter mig 10 år skævt hver gang til min fordel. Tror vi er rigtigt mange der for de komplimenter Men mig snyder de ikke har regnet ud, det et salgstrick. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 22. April, 2022 kette skrev, for 1 time siden: Jeg synes det er lidt morsomt, når pigerne fx. skriver " 36 år(rigtig alder)" I write REAL AGE because it is my real age. In fact, anyone with any insight can attest to the fact that every year after 3/11, I always add +1 year correctly. Why some of us specifically point out - real age is because you often meet colleagues who are +45 and 3-4 years unchanged write that they are 29 or 30 .... i.e. a woman my mother's age turns out to be Teenagers - that's why some of us started writing - real age, which I suspect is unfortunately already being copied by the "always 29-year-old" "girls"... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 669 Skrevet 22. April, 2022 kosteskaftet skrev, for 3 timer siden: Når en GP skriver at hun er f.eks. 25 år (men reelt er i begyndelse af trediverne), så kan jeg godt leve med det. Men jeg opsøgte en dansk GP tilbage i 2021 som oplyste hendes alder til starten af fyrrerne. Og her viste det sig, at der desværre skulle lægges moms til både alder (og vægt). Ikke en go' oplevelse at møde en trunte på omkring 50 år som vejer 80 kg (hvis ikke det er det man søger). Det har jeg også prøvet. Når vi kommer op i de talstørrelser er der efter min mening tale om svindel og man bør gå igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 22. April, 2022 He...he..har kikke på flere thaier på Euroguide og utroligt nok bliver deres alder det samme år for år gennem 6år..nogen endda bliver yngere med op til 2 år..utroligt men sandt..måske er der skudår i thailand hele tiden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5415 Skrevet 23. April, 2022 Men ikke alle lyver om alderen. Jeg er 49 incl moms og afgift. Jeg lyver ej om service og ydelser mm for at lokke gæster til mig. Vil jo gerne have de kommer igen Alt andet er spild af liv. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 23. April, 2022 Frodige Ida skrev, for 7 timer siden: Men ikke alle lyver om alderen. Jeg er 49 incl moms og afgift. Jeg lyver ej om service og ydelser mm for at lokke gæster til mig. Vil jo gerne have de kommer igen Alt andet er spild af liv. Dejlig udmelding. Det kan jeg lide at høre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 23. April, 2022 Går ikke så meget op i alder må jeg indrømme men minus10-15år er alligevel at stramme den. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kette 30 Skrevet 29. April, 2022 (edited) Frodige Ida skrev, den 23.4.2022 at 07:57: Men ikke alle lyver om alderen. Jeg er 49 incl moms og afgift. Jeg lyver ej om service og ydelser mm for at lokke gæster til mig. Vil jo gerne have de kommer igen Alt andet er spild af liv. Jeg går op i alder, men det er fordi jeg ikke gider og ligge og rode med én, som ku´ være mit barnebarn, så jeg går kun til modne kvinder ! Om de så er 40 år eller 60 år, betyder ikke noget, bare de kan deres kram, og det kan de fleste modne kvinder ....... hvis de gider !! PS.: Mit indlæg handler osse kun om det morsomme i, at flere påpeger, at det er deres rigtige alder !! Derfor tror man at de lyver Redigeret 29. April, 2022 af kette 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 29. April, 2022 kosteskaftet skrev, den 22.4.2022 at 16:10: Når en GP skriver at hun er f.eks. 25 år (men reelt er i begyndelse af trediverne), så kan jeg godt leve med det. Men jeg opsøgte en dansk GP tilbage i 2021 som oplyste hendes alder til starten af fyrrerne. Og her viste det sig, at der desværre skulle lægges moms til både alder (og vægt). Ikke en go' oplevelse at møde en trunte på omkring 50 år som vejer 80 kg (hvis ikke det er det man søger). Den første GP jeg besøgte havde i annoncen sat sin alder til 38. Da jeg så hende, var min første tanke, at hvis hun var 38, så var jeg under den seksuelle lavalder. Da det som skrevet var mit første GP besøg. Gjorde jeg ikke,, hvad jeg burde have gjort - vendt om i døren og gået igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 64 Skrevet 14. Maj, 2022 Jeg stoler aldrig på en alder, selvom det godt kan være rigtigt nogen gange. Nogen har åbenbart bare ikke fødselsdag lige så ofte som os andre.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 837 Skrevet 14. Maj, 2022 Nu ved jeg ikke, hvordan det var i rigtig gamle dage - men da jeg begyndte at frekventere massageklinikker en gang i starten af 1980'erne, var det ganske almindelig sædvane, at pigerne anførte en lavere alder end den faktiske. Når man efter et stykke tid blev klar over, at det var sådan, det var, var der jo intet nemmere end lige at lægge nogle år til oppe i hovedet, når man læste massageklinikannoncerne - og hvis man gik efter det yngre segment, måtte man naturligvis osse gå efter de lavere aldersangivelser, medens man, hvis man ønskede at besøge ældre piger, måtte gå efter de højere aldersangivelser. Sådan var det i mange år og sådan er det endnu. Men hvis der så pludselig er én eller flere piger, som ønsker at signalere, at den opgivne alder faktisk er den rigtige - hvad andet er der så at gøre end at skrive, at den alder, de anfører, er den rigtige? Når kundesegmentet så begynder at tro, at bemærkningen om, at aldersangivelsen er den rigtige, er et tegn på, at der så først rigtigt "lyves", så er det edderma'me langt op ad bakke for den, som ønsker at angive sin rigtige alder. ærbødigst, Spider, 63 år (rigtig alder). 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg