Hop til indhold

Crazy-Goja, Ikast

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet

Har lige skrevet med hende - det endte vist i en stor misforståelse :(

Spurgte hvor hun holdte til (annoncen specificerer det ikke) og fik besked. Herefter spurgte jeg til hendes priser/ydelser da annoncen heller ikke specificerer dette.. Afslutningsvist spurgte jeg, om hun kunne imødekomme mine behov (30 min., naughty.. )og svaret var "I DONT DO THIS!!!!".. Jeg undskyldte pænt og nævnte, at det ikke fremgik særlig specifikt af hendes annonce hvad hun gør og ikke gør, hvilket jo selvfølgelig er ok, men så er det vel også ok, at man spørger - dog står der i annoncen "Being passionate …I care about what you need and want..Time with me, you well be relaxed with a lots of fun ..I can be very naughty"....

Nå.. videre :)

Skrevet
TheJVest skrev, for 5 timer siden:

Tak for linket. Jeg er stadigvæk dog MEGET i tvivl om, hvad hun reelt tilbyder :)

Skrevet
PoulAfDannebrog skrev, den 6.6.2022 at 13:58:

Har lige skrevet med hende - det endte vist i en stor misforståelse :(

Spurgte hvor hun holdte til (annoncen specificerer det ikke) og fik besked. Herefter spurgte jeg til hendes priser/ydelser da annoncen heller ikke specificerer dette.. Afslutningsvist spurgte jeg, om hun kunne imødekomme mine behov (30 min., naughty.. )og svaret var "I DONT DO THIS!!!!".. Jeg undskyldte pænt og nævnte, at det ikke fremgik særlig specifikt af hendes annonce hvad hun gør og ikke gør, hvilket jo selvfølgelig er ok, men så er det vel også ok, at man spørger - dog står der i annoncen "Being passionate …I care about what you need and want..Time with me, you well be relaxed with a lots of fun ..I can be very naughty"....

Nå.. videre :)

træls når kommunikationen er skidt. tror evt hun har fået hjælp til annoncen, hvilket er helt fint, men hun burde næsten selv kende til teksten hvis hendes besvarelse er så kedelig :D 

• 1 month later...
Skrevet
PoulAfDannebrog skrev, den 8.6.2022 at 12:29:

Tak for linket. Jeg er stadigvæk dog MEGET i tvivl om, hvad hun reelt tilbyder :)

@PoulAfDannebrog Mit indtryk er, at hun er ganske dygtig til engelsk, men hun er kun er til "blide former". Massage og skøn, helt almindelig sex med en dejlig pige med flotte former. Hun sætter sine grænser meget tydeligt fra starten, og det kan jeg kun respektere. Hun ønsker ikke at blive slikket eller have fingre op i kussen, men du må gerne kneppe hende forfra, bagfra og fra siden. Vel lidt ligesom, hvis du havde mødt en skøn pige i byen, som gerne vil have sex med dig. Og hvordan man så lige skulle formulere det i en annonce, hvis man var hende, det ved jeg ikke.:) Men nu har jeg prøvet. Nåede desværre ikke at møde hende i år.

• 5 months later...
Skrevet
Watanabe skrev, den 23.7.2022 at 23:10:

@PoulAfDannebrog Mit indtryk er, at hun er ganske dygtig til engelsk, men hun er kun er til "blide former". Massage og skøn, helt almindelig sex med en dejlig pige med flotte former. Hun sætter sine grænser meget tydeligt fra starten, og det kan jeg kun respektere. Hun ønsker ikke at blive slikket eller have fingre op i kussen, men du må gerne kneppe hende forfra, bagfra og fra siden. Vel lidt ligesom, hvis du havde mødt en skøn pige i byen, som gerne vil have sex med dig. Og hvordan man så lige skulle formulere det i en annonce, hvis man var hende, det ved jeg ikke.:) Men nu har jeg prøvet. Nåede desværre ikke at møde hende i år.

Men du har besøgt hende tidligere? Måske du i så fald ville sende et link med anmeldelse. Hun er i nærområdet igen og jeg er fristet, da udbuddet er ret ringe i øjeblikket.

Skrevet

Jo @PoulAfDannebrog, jeg har besøgt hende tidligere og var enormt glad for hende. Jeg er heller ikke til det kinky, men bare skøn sex med en smuk, velformet og sød kvinde. Anmeldelsen er her:

• 1 year later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.