Hop til indhold
Heine

Lange skridt = g- punkts pige. ?

Recommended Posts

indledningen er høj klasse. Der er demonstreret en. sammenhæng mellem G-punktsorgasmer og almene psykisk velbefindende. Se det er et godt argument for at fokusere lidt på det punkt (både ude og hjemme).... Gad vide om vi kan også konkludere at piger der reklamerer med "ægte sprøjteorgasmer" så er tættere på den så attråede og forkætrede "lykkelige luder"

Nå - det er vist en afledt diskussion

Under alle omstændigheder skal jeg nu bruge resten af dagens ledige minutter på at iagttage skridtlængde (hø) på pigerne på strøget ....:) - det her kan blive en ny spændende hobby

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

åhhhhhh det forklarer måske hvorfor jeg ikke kan. .... jeg er nemlig tågænger.

... Hvis jeg ikke kunne få dig til det, ville du være den første kvinde, jeg ikke kunne få til det ;) Eller med andre ord: Jeg er sikker på, at alle (sunde og raske) kvinder kan :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

sådan er det også her i huset - nogen gange kommer hun på den ene måde (clitoris) og andre gange på den anden (så er det som regel begge - clit og skede) - også uden at vi, som kender hinandens fysisk ualmindeligt godt efter næsten 20 år, kan sætte fingeren (suk) på præcist HVAD der udløser det, så hos os er det også en indimellem - når hun er i det ubevidste humør - ting.

At dømme eftre min aldeles uvidenskabelige (nærmest kaosteoretiske) test på strøget i Århus i går - er det dog klart Clitoris-orgasmerne der er i overtal :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...