Hop til indhold

Lange skridt = g- punkts pige. ?

Featured Replies

Skrevet
  • Author

indledningen er høj klasse. Der er demonstreret en. sammenhæng mellem G-punktsorgasmer og almene psykisk velbefindende. Se det er et godt argument for at fokusere lidt på det punkt (både ude og hjemme).... Gad vide om vi kan også konkludere at piger der reklamerer med "ægte sprøjteorgasmer" så er tættere på den så attråede og forkætrede "lykkelige luder"

Nå - det er vist en afledt diskussion

Under alle omstændigheder skal jeg nu bruge resten af dagens ledige minutter på at iagttage skridtlængde (hø) på pigerne på strøget ....:) - det her kan blive en ny spændende hobby

Skrevet

åhhhhhh det forklarer måske hvorfor jeg ikke kan. .... jeg er nemlig tågænger.

Skrevet

åhhhhhh det forklarer måske hvorfor jeg ikke kan. .... jeg er nemlig tågænger.

... Hvis jeg ikke kunne få dig til det, ville du være den første kvinde, jeg ikke kunne få til det ;) Eller med andre ord: Jeg er sikker på, at alle (sunde og raske) kvinder kan :)

Skrevet

Jeg kan også godt. jeg ved bare ikke hvordan. det sker bare sommetider. ..

Skrevet
  • Author

sådan er det også her i huset - nogen gange kommer hun på den ene måde (clitoris) og andre gange på den anden (så er det som regel begge - clit og skede) - også uden at vi, som kender hinandens fysisk ualmindeligt godt efter næsten 20 år, kan sætte fingeren (suk) på præcist HVAD der udløser det, så hos os er det også en indimellem - når hun er i det ubevidste humør - ting.

At dømme eftre min aldeles uvidenskabelige (nærmest kaosteoretiske) test på strøget i Århus i går - er det dog klart Clitoris-orgasmerne der er i overtal :)

Skrevet

ha ha ha ha ha Fedt

Det er jo lige før man skulle finde selve artiklen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.