ajax 15 Skrevet 26. September, 2013 Mon der nogen, der har erfaring med Lolita, som er på Annoncelight 148cm -40 kg -22år, som er til bl.a. gagging, slavetøs mm. Høre MEGET gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 26. September, 2013 ...har været forbi hende i Stilling ved Skanderborg, men gik igen, fordi jeg ikke troede at hun ville leve op til den meget høje pris - hun ville have 1800 for hvad jeg normalt betaler 1200 for (en halv time med blide former). Men hun ser bestemt godt ud hvis man er til de bette (danske) nips! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 26. September, 2013 Mon der nogen, der har erfaring med Lolita, som er på Annoncelight 148cm -40 kg -22år, som er til bl.a. gagging, slavetøs mm. Høre MEGET gerne Er det denne? https://annoncelight.dk/annonce/74286/lo ... ke-paa-sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 26. September, 2013 Ja, det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ajax 15 Skrevet 26. September, 2013 Jeg glæder mig til at besøge hende, hvis hun kan det hun skriver/siger hht. deep, gagging, throat fuck. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 12. Oktober, 2013 Nogle der har besøgt hende som en slavetøs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gabriel 76 Skrevet 12. Oktober, 2013 Jeg interesserer mig for hendes prisleje nu hvor hun udbyder fra Midtsjælland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg