Hop til indhold

Sexy Lisa - Kolding

Featured Replies

Skrevet

Hejsa!

Jeg fandt ingen anmeldelser af Lisa, så jeg måtte tage en for holdet. Og lad mig sige det med det samme.... i skylder drenge!
Billederne ser jo gode ud, alderen frisk, og så er hun letvægts.... alt sammen ifølge profilteksten. Intet kunne være mere forkert.

En træt kvinde står i døren, som end ikke kan give et smil, og ganske umuligt at få øjenkontakt med.
Hun står ganske vidst med sine bryster halvt ude af sin BH, som om at det skulle være charmerende.... pff.
Hold nu kæft jeg er dårlig til at vende rundt. Jeg tænkte... shit hun må kunne noget, når hun ikke er stoppet for mange år siden.
Men ak ak ak.... hun end ikke vil røre ved pikken uden engangsservietter. Man føler sig straks mega syg. Ingen opvarmning, men bare et kondom på selvom der på ingen måde er rejsning på.
Så spørger hun konstant, "you come now".... Jo... vi skal jo være færdige på 2 mins, og ud af døren? Total turnoff, så ud af døren med mig, dybt skuffet.
Er det bare mig, eller har de brune kvinder stort set alle falske billeder?

På vej ud af døren, som jeg aldrig skulle være gået ind af, fik jeg et glimt af en smuk østeuropæisk pige. Det var meget tæt på, at jeg havde brugt end tusse på hende på stedet, hvis jeg ellers ikke havde været så pisse sur.

Hvorfor får AL ikke noget verificeringssystem af billeder. Der er forholdsvis let :wub:

Stedet er meget velkendt for enhver Koldingenser, og er egentligt udmærket diskret.

Overskrift:  SEXY LISA - FIRST TIME IN KOLDING/FREDERICIA - 715372xx
Link: https://annoncelight.dk/showad/332299

Alder: 35 (gæt)
Udseende: 2/10
Blow: 2/10
Sex: 2/10
Stedet: 6/10
Billeders ægthed: 0/10

Chance for genbesøg: 0

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.