Hop til indhold

Recommended Posts

xo-nix skrev, for 7 timer siden:

Er der nogen der har besøgt PetiteMich?

https://sugardaters.com/da/profile/n9R9KmygW5

Passede billeder og aftale med besøget? 

Hun virker som om hun er online 24/7, hvilket får mine alarmklokker til at ringe, men billeder og profiltekst virker fine. 

Det ER kvinden på billedet.

Du får hvad du aftaler, og måske lidt mere til. Hun har kæmpe sexdrive.

Der er mange flere (personlige) detaljer, men dem fortæller jeg ikke om, af respekt for hendes person.

Jeg vender dog ikke tilbage, da hun fortalte mig på vej ud af døren, at hun fik den næste på besøg om ca. 3 kvarter. Det blev lidt turnoff.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i går og havde et super fint møde. Hun virkede opsat på at vi skulle mødes igen, men jeg kunne i går aftes ikke længere se hende på sitet og hun ligger heller ikke i beskedarkivet.

Tænker derfor at hun enten må have blokeret mig eller selv være blevet smidt af sitet...?

Et antiklimaks at en sugarbabe som man gerne ville besøge igen forsvinder under 12 timer efter første date - og især når man troede interessen for at ses igen var gensidig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mis4
xo-nix skrev, for 16 minutter siden:

Besøgte hende i går og havde et super fint møde. Hun virkede opsat på at vi skulle mødes igen, men jeg kunne i går aftes ikke længere se hende på sitet og hun ligger heller ikke i beskedarkivet.

Tænker derfor at hun enten må have blokeret mig eller selv være blevet smidt af sitet...?

Et antiklimaks at en sugarbabe som man gerne ville besøge igen forsvinder under 12 timer efter første date - og især når man troede interessen for at ses igen var gensidig.

Du har ret, hun er væk nu, men jeg så hende for en god times tid siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ktc

Hun har slette profilen , måske hun er blevet genkendt har jo været ret aktiv , og det er en lille verden vi lever i , bare lidt ærgerligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 10 timer siden:

Besøgte hende i går og havde et super fint møde. Hun virkede opsat på at vi skulle mødes igen, men jeg kunne i går aftes ikke længere se hende på sitet og hun ligger heller ikke i beskedarkivet.

Tænker derfor at hun enten må have blokeret mig eller selv være blevet smidt af sitet...?

Et antiklimaks at en sugarbabe som man gerne ville besøge igen forsvinder under 12 timer efter første date - og især når man troede interessen for at ses igen var gensidig.

Når beskederne også er væk fra indbakken, så er det SD, der har slettet hendes profil.

Har hun selv nedlagt/slettet profilen, står hendes profilnavn blot med rødt i indbakken der står "bruger slettet" i beskedfeltet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ktc

hmm... så prøv at tjek dit arkiv , her finder du alt det i har skrevet det slettes kun såfremt du er blevet blokeret , slette man sin profil bliver det i modtagers boks.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lucullusb skrev, for 1 time siden:

Profilen hendes er slettet, jeg har fremdeles hendes beskeder i min indbakke..

Interessant. Jeg kan ikke se mine beskeder med hende i arkivet. Så enten har hun blokeret mig inden hun slettede sig selv eller også er sitet så ustabilt så det bare er en fejl. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...