Hop til indhold

Black pinks i Tønder…Super oplevelse

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/326543

Jeg er meget erfaren med besøg på klinikker igennem årene, og har ofte brugt anmeldelserne her på eroguide som inspiration til besøg.

Har nu oprettet en bruger og vil selv bidrage lidt.

I første omgang om ovenstående sted i Tønder:

Jeg havde kigget lidt på de forskellige muligheder hernede, og ud fra billederne valgt det her sted i Mellemgade. Henvendte mig på sms og fik hver gang svar lige med det samme. Dukkede op til aftalt tid og sendte igen en sms, så hun var klar ved døren…stedet ligger desværre ikke ret diskret:-(

Indenfor var alt ok. Lille sted, ikke noget fancy, men pigen, som kaldte sig Emma, var virkelig sød og smilende! Vi sludrede lidt på “engelsk” og gik i gang. Først krop mod krop hvor jeg mærkede hende imod mig, kys på ryggen, nakken og ørerne, mens jeg kunne mærke hendes varme fisse mod mit lår. Så fransk uden kondom inden jeg fik liv til det, jeg helst vil: at lege med hendes flotte bryster, kæle/slikke hendes fisse, der hurtigt blev dejlig våd, et par klask på hendes fast baller. Hendes krop er rigtig dejlig, varm/blød hud, dufter godt uden den tunge parfume, som nogen bruger.

Godt liderlig af at have udforsket hendes krop sagde jeg, at jeg ville kneppe hende. På med gummi og jeg fik lov i missionær, bagfra og til sidst red hun mig til jeg kom hårdt.

Fik tilbudt et bad, som jeg afslog, men fik og gav til gengæld flere dejlige krammere og et par kys mere, inden jeg godt tilfreds forlod stedet.

Kommer der snart igen!

Skrevet

Hvad for en klinik gennem årerne hentyder du til !   Er en god kender af Tønder 

Skrevet

Første gang i Tønder.

igennem årene har jeg været i Odense, Fredericia, Vejle, Aarhus, Aalborg, Haverslev, Løgstør-området, Viborg, Skive, Herning, Varde og tjaee…sikkert glemt mange steder.

er både til q og shemales

Skrevet

sorry ser nu , du skriver erfarende med klinikker,  ikke klinik i tønder så forstår hvad du mener 

Skrevet

Du må endelig sige til, hvis der er andre steder hernede, som jeg burde prøve :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.