Hop til indhold

Katja på hotel i Vejle

Featured Replies

Skrevet
Ny bruger skrev, for 2 timer siden:

Hej. 

Nogen der har besøgt hende? 

https://annoncelight.dk/showad/341433

Jeg tror du skal være ualmindelig heldig, hvis nogen bruger her fra har truffen hende. Profil er oprettet d 14/4. Det er præcis 1 uge siden nu. Hvis du klikker på dit link

Skrevet
lovingboobs skrev, for 59 minutter siden:

Jeg tror du skal være ualmindelig heldig, hvis nogen bruger her fra har truffen hende. Profil er oprettet d 14/4. Det er præcis 1 uge siden nu. Hvis du klikker på dit link

Så du mener ikke at der er nogen der kan nå at have besøgt hende på en uge?

Skrevet

Det virker lidt suspekt at man skal skrive sit nr til en mailadresse. Men det kan der self være en legit grund til men det virker lidt skummelt i mine øjn

Skrevet
lurik skrev, for 13 timer siden:

Det virker lidt suspekt at man skal skrive sit nr til en mailadresse. Men det kan der self være en legit grund til men det virker lidt skummelt i mine øjn

Enig. En mailadresse og du skal så opgive dit mobilnummer. Og taletidskort accepteres ikke. Hahahaha det stinker så langt væk. Det er 100 procent afpresning. 

Der er ikke engang brugt fake billeder. De bliver mere og mere dovne de svindlere 

Skrevet
Bommer skrev, for 22 timer siden:

Så du mener ikke at der er nogen der kan nå at have besøgt hende på en uge?

Ja ja - man læser det, man vil læse. Ligesom kvinder. De hører det, de vil høre 

Skrevet
lovingboobs skrev, for 18 timer siden:

Ja ja - man læser det, man vil læse. Ligesom kvinder. De hører det, de vil høre 

Måske du bare skulle formulere dig bedre ;)

Skrevet
Bommer skrev, den 23.4.2022 at 14:02:

Måske du bare skulle formulere dig bedre ;)

Nix! 

Læs hellere, hvad det er, jeg skriver. Intet sted skriver jeg, at nogen ikke kan have nået at besøge hende. Blot er chancen ikke så stor med en annonce, der kun har været på en uge. Det var det eneste, jeg gjorde opmærksom på. Havde annoncen nu været blevet oprettet sidste år, var det jo en anden snak. 

Sig til, hvis der er mere vi skal ordkneppe i. Jeg er frisk! :)

Skrevet
lovingboobs skrev, for 14 timer siden:

Nix! 

Læs hellere, hvad det er, jeg skriver. Intet sted skriver jeg, at nogen ikke kan have nået at besøge hende. Blot er chancen ikke så stor med en annonce, der kun har været på en uge. Det var det eneste, jeg gjorde opmærksom på. Havde annoncen nu været blevet oprettet sidste år, var det jo en anden snak. 

Sig til, hvis der er mere vi skal ordkneppe i. Jeg er frisk! :)

:DDer er altid mere interesse for nye piger og der er da talrige eksempler herinde på anmeldelser og svar på efterlysninger også selvom pigen kun har haft annonce på en uge ;) Og nogle gange er det "gamle" piger som bare har lavet en ny annonce ;)

Redigeret af Bommer
Stavefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.