Hop til indhold
afløbsrenseren

Så fik jeg også smagt på æblet. ( Appel tæt på Otterup )

Recommended Posts

Hejsa.

Ja jeg ved godt der er en tråd i forvejen , men syntes hun fortjener en til.

Jeg har været på stedet en gang før ( hos Tatar ) og syntes generelt de gør rigtig meget for at man skal føle sig rigtig velkommen når man træder ind af døren .

Hun er som sagt blevet rost i en anden tråd og jeg kan kun tilslutte mig deres roser af hende.  Og da jeg de sidste på gange jeg har besøgt andre thaipiger og det absolut var noget middelmådigt har hun givet mig troen tilbage på at der også er super piger .

Fra først til sidst havde jeg følelsen af at hun var med, at hun ville det her og kunne lide det ( ja ved godt det kan lyde naivt og det er betalt tid/sex ) men det er den følelse jeg får når jeg kikker i hendes øjne.  Det er længe siden jeg har følt mig så godt tilpas.

Vi kom rundt om alle stillinger, super blow , massage både til mig og til hende , det kunne hun helt klart lide . hendes blow er helt klart i top for mig , dybt, blødt og igen med følelsen af at hun nyder det.

Og så er det smil og dyb øjenkontakt hele tiden, hun er kommet på min top tre liste, helt klart gerne et besøg igen. 

Og en af de få gange hvor jeg tænkte , pokkers jeg ikke lige havde en 100 mand eller to i lommen , for hun havde virkelig fortjent lidt ekstra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemlig !…hun er skide Sød og så giver hun en fremragende service, hende kunne mange gp’ere lære meget af :wub:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 2 minutter siden:

Hejsa. 

Hvis det kun er massage er det nok ikke her du skal vælge. 

Måske er det måske er det ikke… kan bare godt lide kun og starte med at fokusere på den del og lade mig friste

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 3 minutter siden:

Måske er det måske er det ikke… kan bare godt lide kun og starte med at fokusere på den del og lade mig friste

Jamen så der jo ikke andet for end at prøve :) '

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 4 minutter siden:

Jamen så der jo ikke andet for end at prøve :) '

 

Præcis :-) men kan de massere? Hvis du altså et nået så langt ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 7 minutter siden:

Præcis :-) men kan de massere? Hvis du altså et nået så langt ;-) 

Lad mig sige det sådan at massagen ret hurtigt gik over i noget andet, men efterfølgende da vi var færdige med det sjove fik jeg en god gang skulder og nakke massage.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

De kan faktisk godt massere, eller Tatar kan. :) Det ligger i medium enden. 

Må samtidig indrømme, det har taget et par besøg for at kunne svare på det. :rolleyes:

June kan også massere, Sara og Appel det er mere pirring men de har dejlige hænder og ved hvad de gør. Det er for rejsnings skyld. :D:rolleyes:

Tænker ikke man kommer der for massage og har man ikke som minimum, fået en spiller og et øko blow efter besøg i det hus. Så er det ens egen skyld. :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...