Hop til indhold

Dansk pige, grindsted

Featured Replies

Skrevet

Jeg kender hende ikke, men jeg bliver lidt forvirret når hun først skriver at hendes priser er dyrere end "de 2 klasses piger fra rumænien du normalt besøger" og bagefter kan du få en time uden kondom for 1500 IDAG. Det virker lidt selvmodsigende og som en pige måske skal tjene nogle penge hurtigt nu uden at have sig selv med. Der udover er ordlyden i annoncen lidt sjov. hun skriver bla at man skal lade værre med at "trip hende med opkald". Jeg siger ikke der er noget galt, men jeg ville gå frem med forsigtighed :)  

Skrevet

hmmmm,...hun skriver: "moden kvinde på 164 høj og ca 68 kg,
 F babser"......synes bestemt ikke, at dette stemmer overens med hendes fotos.....

Skrevet

..og billederne er sikkert også falske. Læg mærke til radiatoren; den har jeg aldrig set i DK, men er til gengæld stødt på noget lignende på hotel i Polen og Letland (tror jeg det var).

Skrevet
  • Author

Nej det var også min opfattelse at annoncen var usammenhængende og billeder ikke stemte overens

Skrevet

og er ikke ligesom alle de 2. Klasse piger fra Rumænien du oftest besøger;

Hvad bilder hun sig ind - fornærmer os, taler ned til os. Kunne aldrig drømme om at besøge en Q der skriver sådan.

Skrevet

Det er svindel. Og de afpresser dig bagefter. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.