Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/291125

Så fik jeg mig endelig taget mig sammen til at få besøgt Wendy.

Jeg har igennem længere tid luret lidt på hendes annonce hun har liggende på annoncelight.dk 

En utrolig sød pige, men så var det så ligesom det. Det er skam pigen på billederne, men enten er de flere år gammel eller har der været gang i photoshop. Appelsinhud fra røven og ned. Lidt for meget darling mig her og darlig mig der.. Jeg følte at jeg skulle bare overstået så den næste kunne komme til. 

Da jeg var kommet ville jeg gerne starte med et bad da jeg havde været på arbejde hele dagen. Heller ikke noget problem. Efter badet ligger jeg mig på.sengen og beder om et blowjob. Allerede her går det galt da hun bider i den. Ikke lige den start jeg ligefrem havde regnet med. Efter et stykke tid kommer der liv i banditten igen, men det er ikke helt som det plejer. Men hun får gjort mig færdig, og straks efter hun har tørret sig af griber hun ud efter sin telefon. Jeg ved ikke om det er for at svare på SMS'er men telefonen var var ikke slukket i den tid vi var sammen.

Så chancen for at jeg besøger hende er, ligger nok omkring 0 %.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...