Hop til indhold
holstebronx

tips og gode råd på forsiden

Recommended Posts

Nu hvor den dersens konkurrence med TrineTease er afsluttet og har fundet en vinder, kunne man så ikke lave et banner på forsiden ( læs link )

hvor man så lige hurtigt kunne læse om hvordan man kan hjælpe til at det ikke bliver mere kaotisk end det allerede er herinde, med anmeldelser af samme pige i 6 tråde.

mit første besøg hos pigen....

mit andet besøg hos pigen...

mit besøg hos pigen lørdag d. 66/6

gode anmeldelser, men efter 2 uger, så ligger de jo på side 5-7, og er nærmest "glemt"

og alle de der "er der nogen der har besøgt pige1"

....ikke så inspirerende

Jeg ved godt at det bliver kommenteret i flere tråde rundt omkring, men bare 3-4 punkter, kunne måske hjælpe :-)

Det er set på andre debat / forum sider

Men jeg ved godt, at så ryger "se mig" effekten lidt i vasken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nej Bronx, det er ikke en dårlig ide. Det har været oppe før. Det de fleste ønsker er noget a la hedomax, hvor der er en tråd for hvert sted/pige. Det kræver dog at admin konstant opdatterer når der åbner og lukker steder, og hvad så når en pige skifter navn - eller arbejder flere steder.

Det er ikke en nem opgave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej Bronx, det er ikke en dårlig ide. Det har været oppe før. Det de fleste ønsker er noget a la hedomax, hvor der er en tråd for hvert sted/pige. Det kræver dog at admin konstant opdatterer når der åbner og lukker steder, og hvad så når en pige skifter navn - eller arbejder flere steder.

Det er ikke en nem opgave.

Nej det kan man roligt sige. Bortset fra at jeg næppe kommer til at skrive en ny anmeldelse, så synes jeg at det er en dårlig ide at lave en lang tråd for hver enkelt pige/sted. Rent personligt vil jeg da ikke bryde mig om, at min anmeldelse bare bliver et tilfældigt nummer i en tråd og vil derfor nok lade være med at skrive. :( Så bliver en anmeldelse jo bare det samme som et anonymt læserbrev.

Og der er jo også praktiske problemer. En del piger bruger flere 'navne' alt efter hvor de arbejder. Skal der så være en tråd for hvert sted? (med/uden henvisninger til de andre steder?)

Og det sker jo også tit at en pige stopper et sted og der kommer en ny med samme 'navn', det er da komplet umuligt at holde styr på, hvis man ikke har allieret sig med en hær af 'agenter', som skal være sikker på har check på det.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er godt klar over at en tråd kan blive forfærdelig lang, og hvem gider læse 20 sider.

Og skidt med om jeg ikke får læst ALT herinde :lol:

Men noget går jo tabt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men noget går jo tabt

Selvfølgelig, sådan vil det altid være, når der skal træffes et valg.

Jeg mener bare, at tabet betyder mindre end fordelene ved personlige ameldelser, ikke mindst når søgefuntionen fungerer upåklageligt.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bortset fra at jeg næppe kommer til at skrive en ny anmeldelse, så synes jeg at det er en dårlig ide at lave en lang tråd for hver enkelt pige/sted. Rent personligt vil jeg da ikke bryde mig om, at min anmeldelse bare bliver et tilfældigt nummer i en tråd og vil derfor nok lade være med at skrive. :( Så bliver en anmeldelse jo bare det samme som et anonymt læserbrevsmo
Jeg forstår udmærket din indvending, Smo, og jeg forstår sådan set også dem, der på den anden side gerne vil have lidt "orden".

Rent praktisk for os "forbrugere" – som Netværket jo nok ville udtrykke det – er det jo nok nemmest a la Hedomax at samle pigerne i samme streng. Men så sker der jo samtidigt det, at ens anmeldelse, som du jo også er inde på, drukner i andre indlæg og devalueres i håbløse og måske endda perfide kommentarer.

Derfor har jeg – med undtagelse af min første anmeldelse i september sidste år – oprettet en ny streng, hver gang jeg har anmeldt samme pige – ja, jeg skal da ikke foregøgle Jer noget: Det er selvfølgelig Nikita, jeg taler om.

Jeg ved, at du tidligere har skrevet imod det, Smo, men ved at oprette min egen streng om et "ældre emne" har jeg haft fuld frihed til at kunne skrive anmeldelsen, som jeg ville have den, og jeg har haft fuld frihed til at give den en mere – eller som du jo sikkert vil mene – mindre underfundig overskrift, der kan vække lidt nysgerrighed.

Virkningen er jo følbar. Vi har jo så sent som i dag set BigDicks pragtanmeldelse af Mylena. Det ville da have været en forbandet synd og skam, hvis den skulle være druknet i en andens strengs ligegyldige kommentarer, almindelig sludder og efterlysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

BX

Jeg er ikke klar over, hvad du egentlig mener?

Men for at gøre det helt klart, så mener jeg at alle nye anmeldser bør have deres egen tråd og ikke bare forsvinde i mængden; en anmeldelse beskriver noget personligt, nemligt et besøg, og så er det irrelevant om det drejer sig om en pige/kvinde, der tidligere er skrevet om.

Og om du skrver om Nikita hver gang du har besøgt hende er jo egentlig irrelevant i denne forbindelse, du skal jo bare skrive,.når du har lyst til det, så er det op til den enkelte at vælge eller fravælge.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare 10 gange nemmere at søge og finde en anmeldelse af en konkret pige, hvis man skriver hendes navn (korrekt stavet) i overskriften, selvom de står i en stor pærevælling her på Eroguide og andre forum for købesex.

Det kan selvfølgelig være fristende at give ens egen anmeldelse en: "Se mig hør mig - jeg er vel nok opfindsom overskift", men den risikerer bare at glide ud i glemsen og aldrig blive læst bortset fra, hvor andre tilfældigt og evt. til stor irritation støder på den, når de er ved at søge på en lagkageopskrift til moster Gerda :lol:

Skriv dog den opfindsomme overskift som indledning nede i teksten istedetfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
... Men for at gøre det helt klart, så mener jeg at alle nye anmeldser bør have deres egen tråd og ikke bare forsvinde i mængden; en anmeldelse beskriver noget personligt, nemligt et besøg, og så er det irrelevant om det drejer sig om en pige/kvinde, der tidligere er skrevet om
Vi er helt enige her. Det var netop det, jeg ville udtrykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg må erklære mig uening med de foregående talere.

En anmeldelse der ligger fortløbende i en tråd, der er dedikeret en bestemt pige, forsvinder ikke i mængden. De første anmeldelser kommer til at ligge nederst i tråden - men det gør de da også i underfora?

Ved at have en tråd pr pige, bliver det blot lettere at finde anmeldelserne, og nu samlet på et sted.

Det er ikke meningen af tråden skal indeholde efterlysninger o.l. - det er jo en anmeldelses tråd :D

Man kan sagtens lave en fancy overskrift, idet tråden allerede som over-overskrift har pigens navn.

Helt ærligt, så tror jeg ikke nogen herinde skriver for at blive set. Vi skriver alle forskelligt, ud fra de forudsætninger vi nu har, og hvilken type menneske vi er. Men at vi gør det for at blive lagt mærke til er nonsens. Hvad skulle det gavne at blive bemærket, som anonym bidrager :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ved at have en tråd pr pige, bliver det blot lettere at finde anmeldelserne, og nu samlet på et sted.

1. Hvem skal holde styr på dette? Århuselsker ?

2. Hvordan vil du håndtere at der er piger der skifter navn og/eller klinik ?

3. Hvordan vil du håndtere at der er piger der arbejder flere steder under forskelige navne?

4. Hvordan vil du håndtere, at der dukker nye piger under 'gamle' navne? Jeg her f.eks mødt 2* Cecilie med et par års mellemrum på samme klinik, og der var en verden til forskel på deres tilgang til jobbet?

5. Der er jo mange 'genbrugsnavne' selvom mange har funder på at bruge 'efternavne', f.eks. Nikita Darling, hvordan vil du undgå 'navneforbistring' i anmeldelsestrådende?

Helt ærligt, så tror jeg ikke nogen herinde skriver for at blive set. Vi skriver alle forskelligt, ud fra de forudsætninger vi nu har, og hvilken type menneske vi er. Men at vi gør det for at blive lagt mærke til er nonsens. Hvad skulle det gavne at blive bemærket, som anonym bidrager
Det er jeg helt uenig i, når/hvis jeg skriver en anmeldelse, så vil jeg da gerne ha' den bliver læst af så mange som mulig (og at de forstår min begejstring eller det modsatte) og at de måske kan bruge den til at træffe det 'rigrige' valg næste gang.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...