Hop til indhold
Normal

Fkk Heaven nurnberg

Recommended Posts

For 3 år siden var jeg på forretningsrejse til sydtyskland, og jeg skulle overnatte i Nurnberg. 
Jeg googlede mig frem til et par FKK muligheder, og valgte denne, en lille fkk klub.

vel ankommet skulle jeg vise ID, hvilket jeg nægtede - og efter lidt snak frem og tilbage med receptionisten, så fandt vi et forlig hvor jeg viste forsiden af mit rødbede pas :-) 

Til højre for receptionisten er en stejl trappe, som fører op til omklædningen og et par bollerum. 
Nina stod og ventede på trappen, og tilbød at vise mig rundt. Hun var helt nøgen, med gode runde former, bryster størrelse D, som var hjulpet på vej.

jeg gik lige bag hende op af trappen, nøj hun så godt ud, hun struttede med pariser numsen. hun viste mig omklædningen, jeg tog et hurtigt bad, så viste hun mig de få rum og så gik vi nedenunder.

til venstre for receptionen er der 2 rum i forlængelse af hinanden, et med stole hvor der sad nogle piger. Nina viste mig der hvor hun sad, og hun samlede sin taske op fra hendes stol. I det andet rum var der en stor bar, hvor der igen sad piger. Til højre for baren en lousy buffet med et meget usundt og kedeligt udvalg. Bagved baren et overdækket udendørs areal, men det var for koldt til det. 
vi var 5-6 mænd og ca 20 piger. Nina var klart den pæneste, så jeg sagde ja tak til tilbuddet om et rum sammen.

vi gik ovenpå, fandt et godt rum med en kæmpe rund seng og madras.

Nina hjalp mig af med morgenkåben, og gik i gang med opvarmningen, som bestod af et covered blow. Efter lidt tid cowgirl og så doggy. Hun så godt ud i doggy, men det var ligesom at min rejsning faldte mere og mere sammen. Jeg tror det var træthed efter rejsen, spændingen over mødet med Nina, m.m.

jeg fortalte Nina at jeg troede ikke jeg kunne fortsætte, hvorefter hun resolut hev kondomet af, bad mig ligge mig godt til rette og slappe af. Så begyndte et helt fantastisk HJ, med masser af fokus på bollerne, mellemkødet og pirring af lillemanden… som igen blev stor :) - og sådan fortsatte Nina - hun tirrede, gik op i tempo, stoppede og faldt ned i tempo. På trods af, at tiden var overskredet, så blev hun bare ved og ved - og jeg fik 15 minutter ekstra tid gratis. Til sidst kon jeg med et brag, og ramte faktisk mig selv på kinden, til Ninas store fornøjelse :)

resten af aftenen bød på en enkelt svipser med en storbarmet slank pige som nærmest brændte mig af på værelset. Jeg kan ikke husle hendes navn?

nå, men jeg rejste videre på min forretningsrejse - men kunne ikke glemme Nina. Så 6 mdr senere kom jeg igen på FKK Heaven, jeg kunne ikke få Nina ud af hovedet!

og nina var ganske rigtigt på arbejde - men hun havde fået ny plads, inde i baren, og hun var voldsomt forandret - +10 kilo, som ikke sad godt på hende :( - måske hun ikke havde godt af de mange drinks og en buffet til højre for baren?

anyways, jeg fortalte hende at jeg gerne ville på rum med hende, og have hendes speciel hj. Nina gik med på rum, men inde på rummet, så kostede hj ekstra? Fordi det var et berømt hj som folk kom langvejs fra for at opleve…?!? Lang historie kort, jeg fraskrev mig sex-delen og tog en ekstra halv time, i alt 1 time med hendes hj til normalpris.

hun gjorde det sgu igen! - pirrede og tirrede bettemanden, så hun malkede mig tom efter 30 min. Så tog vi en lille pause, og mindsandten om hun ikke fik gang i mig igen. Nøj, det var godt!!! Jeg kom 2. gang, og var helt tømt.

herefter luskede jeg afsted, vel vidende at Nina kan noget ekstra godt - jeg tror faktisk på at hun har/havde stam publikum til hendes hj. Det var fantastisk, fyldt med op og ned i fart, og hele tiden kunne hun mærke om jeg var tæt på, og hver gang stoppede hun igen. Hun gør det langt bedre end hvad jeg selv kan præstere med en køkkenrulle og en ipad på hotel værelset…

thumbs up og en klar anbefaling - prøv stedet, hvis nina er på job… :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...