Hop til indhold
Normal

One night in Bangkok før covid

Recommended Posts

Året før covid 19 overnattede jeg en enkelt nat i bangkok, på vej mod kina…

Mindet fra turen sidder fortsat fast, jeg valgte samme sted og samme pige 3 gange i træk i løbet af de ca 35 timer jeg var i byen… jeg boede på carlton, tæt på soi cowboy. Jeg gik igennem soi cowboy flere gange, men det tiltalte mig ikke rigtig. 
via udenlandske forums læste jeg om www.analisamassagebangkok.com, og jeg besluttede mig for at prøve det an. Jeg gik dertil i +30 graders varme, og velankommet fik jeg en iskold vand i receptionen. Den venlige receptionist gav mig et udførligt menu kort, med mange flere valgmuligheder end på deres hjemmeside, og jeg besluttede mig for en massage på en speciel massagebænk med hul til hovede og de nedre dele.

receptionisten kaldte på et line-up, og jeg valgte pigen med det største smil. Hun hed Honey, men arbejder der ikke mere ifølge deres hjemmeside. Honey var smilende, med en fin pariser numse og bryster hjulpet på vej, en størrelse D, tænker jeg? På vej op af trappen klappede jeg hende bagi, og hun smilte tilbage.

Jeg fik et obligatorisk bad, hvor jeg desværre var alene (jeg elsker at bade med gp). Honey virkede lidt genert, og det var jeg også. Efter badet lagde jeg mig op på briksen med lillemand i hullet, og nu begyndte en helt fantastisk massage på ryggen, hvor en masse knuder blev løsnet. Efter ca 15 minutter, så kom Honeys hånd ned under. Og hun strejfede mig flere gange, til min store fornøjelse- lillemanden vågnede og blev stor. Så fik jeg det bedste håndjob nogensinde, med skiftevis hurtig og lamgsomt. Og hvor jeg var tæt på mange gange. Hele seancen varede ca. 45 minutter, før jeg endelig gav los, og flere dages opsparing røg på gulvet. Nøj, det var dejligt.

samme aften kom jeg tilbage igen, bestilte honey igen, men pakken der var lidt større. Samme seance, men nu var pakken så med honey nøgen og med mig badet. Mums… honey styrede sjovet, og jeg kom igen, efter ca en time

dagen efter var jeg der igen, nu bestilte jeg en endnu større pakke, den lige før samleje. Det inkluderede bad, håndjob og blowjobs. Jeg beder som regel altid om kondom på blow, hvilket jeg også gjorde her. Jeg kom i kondomet i munden på hende. Efter denne sidste tur, så fortalte jeg honey at jeg skulle rejse, det blev hun ked af, og hun tiggede om at komme med mig. Shit, kunne man bare have hende med i kufferten, men nej - det gikselvfølgelig ikke.

min første anmeldelse - som er et ældre minde - beklager for stavefejl og hvis jeg har skuffet på underholdningen… kommer i til bangkok, så prøv analisa, det er et fedt sted.

mvh Normal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus

Tak for historien og anbefalingen. Har også selv dejlige frække minder fra Bangkok og Koh Samuie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det sjovt, hvad man kan i thailand -lige efter hvad man kunne tænke sig i det øjeblik -og nogen gange kan de overbevise dig om du har lyst til noget helt andet -men mindst ligeså dejligt... Det er svært at retfærdiggøre, at man ikke skulle vende tilbage...;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Bangkok er vildt - jeg kom også forbi på tilbagevejen, men der var Honey ikke på job, så jeg valgte andre steder - hvilket også fungerede fint - nøj, hvor jeg savner Bangkok - pigerne er billige og villige :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en gang forbi Annalisamassage, men gik igen da det var ingen af pigerne der tilbød fuld pakke.

Så findes der bedre alternativer. Faktisk bare indenfor 100 meter mod soi 8. Bamboo massage f.eks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...