LeifNissen 42 Skrevet 19. April, 2022 Hej Nogen herinde fra der har prøvet hende her? kan se i hendes annonce at hun var på "Lørdag frem til kl 15" (formentlig lørdag den 9.) har prøvet at kontakte for at høre om hun kommer på igen, dog uden held. kender i evt. nogen der tilbyder ligende ydelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 19. April, 2022 Amning, men ingen mælk i brysterne... great.!! det bliver et nej tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 636 Skrevet 19. April, 2022 LeifNissen skrev, for 7 timer siden: Hej Nogen herinde fra der har prøvet hende her? kan se i hendes annonce at hun var på "Lørdag frem til kl 15" (formentlig lørdag den 9.) har prøvet at kontakte for at høre om hun kommer på igen, dog uden held. kender i evt. nogen der tilbyder ligende ydelse? Ja, jeg har også studset noget over det koncept, bare ligge og drikke tørmælk 30 min siger mig ikke noget. Det er vel ikke nemt og finde mælk i KBH for tiden, jeg er der ons,torsdag,og det ser ud til i har tømt Natajs bryster og hun kan ikke før fredag, og der er jeg i Jylland igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LeifNissen 42 Skrevet 19. April, 2022 Servciesboy skrev, for 1 minut siden: og hun kan ikke før fredag, Hvor har du set at hun er på fredag? hun har ikke vendt tilbage sidst da jeg skrev til hende ang. hvornår hun var på igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 636 Skrevet 19. April, 2022 (edited) LeifNissen skrev, for 6 minutter siden: Hvor har du set at hun er på fredag? hun har ikke vendt tilbage sidst da jeg skrev til hende ang. hvornår hun var på igen Jeg kan finde hende på annoncelight,du ikke det ? https://annoncelight.dk/showad/333460 Redigeret 19. April, 2022 af Servciesboy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LeifNissen 42 Skrevet 19. April, 2022 Servciesboy skrev, for 1 minut siden: Jeg kan finde hende på annoncelight,du ikke det ? https://annoncelight.dk/showad/333460 nej den havde jeg ikke set, tak for tippet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg