Hop til indhold
Torben2

Kom og knep min kone - fredag aften i Odense

Recommended Posts

Jeg er så heldig at jeg har den fantastiske mulighed for at kneppe hendes dejlig våde kusse hver eneste dag, og nu vil jeg gerne dele denne fantastiske kvinde med dig, så har du lyst til at komme og besøge os på hotel i Odense, tæt på motorvejen, fredag aften?

Hun er 32, 164 cm og 55 kg, langt rødt hår, har en dejlig b-skål og er ikke glatbarberet, men veltrimmet ;-)

Hun er til helt almindelig blid sex med kys, kram, sutte og slikke, men hvis du tænder hende får du måske lov til at lege med hendes numse også (dog ikke pik i numsen). Hun elsker at give dybe blowjobs og du må gerne komme i hendes mund (hvis du ikke kan vente mere).

Når du knepper hende er det med kondom - men ellers er det uden, det smager bedst ;-)

For hendes sikkerheds skyld er jeg til stede.Jeg kigger enten på eller deltager - det er op til dig.

Et besøg hos os på ca. en time koster 1500,- Hvis du kun har tid til et blowjob og komme i hendes mund, så kan du slippe med 600,-Det vil være mellem 18 og 02 fredag aften at hun er frisk på at lege.

Vi kan kontaktes på [email protected] - du får nærmere detaljer om sted og tidspunkt, hvis vi laver en aftale.

Mange frække hilsner Torben & konen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...