Hop til indhold

Bee, Sweet Thai Wellness, Brønshøj --> brændt af.

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil råde alle til at blive væk fra dette etablissement. Har haft en forfærdelig oplevelse med en "Bee", hvis billeder blev taget ned kort efter mit besøg. Nu er der kommet nye billeder op, og de er med garanti fake. Prøv lige at se hvor elendigt de er redigerede. :lol: Fuldstændig til grin. Det sted en skændsel mod konceptet "Thai Massage med mere..."

Skrevet

Jeg tror næppe der er flere dobbelt bookninger hos bee end hos andre.   Og de formår alligevel at få styr på det.   Så mon ikke pilen peger mest på hende selv.   

Skrevet
Ebden_jj skrev, den 5.9.2022 at 14:48:

Jeg vil råde alle til at blive væk fra dette etablissement. Har haft en forfærdelig oplevelse med en "Bee", hvis billeder blev taget ned kort efter mit besøg. Nu er der kommet nye billeder op, og de er med garanti fake. Prøv lige at se hvor elendigt de er redigerede. :lol: Fuldstændig til grin. Det sted en skændsel mod konceptet "Thai Massage med mere..."

Jeg vat hos hende i sidste uge da hun kørte tilbuddet 45 min for 300 kr

Jeg fik massage og et hj, af Eye, og der var ingen problemer med dobbelt bookning eller snyd med tiden - hvis noget gik vi over tid.

Da jeg havde set på Bee's bryster i annoncen spurgte jeg om jeg måtte se dem IRL hvilket jeg ikke måtte - troede heller ikk jeg måtte- men det skulle prøves.

Jeg har været der et par gange da og er aldrig blevet udsat for dobbelt booking. Den eneste grund til jeg ikke kommer der tit er at Bee (som jeg vælger), b2b og hj og vil som regel gerne noget mere 

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hvad du mener … har du tidligere været hos bee og fået b2b ? 

Skrevet
Klipklap skrev, for 20 timer siden:

Jeg forstår ikke helt hvad du mener … har du tidligere været hos bee og fået b2b ? 

Op til flere gange ja

Skrevet

Så du har fået b2b af bee flere gange og set hendes bryster. Og når du spørger om du må se brysterne da du ikke har det den  udover annonce. siger hun nej 

Skrevet
Klipklap skrev, den 9.9.2022 at 15:35:

Så du har fået b2b af bee flere gange og set hendes bryster. Og når du spørger om du må se brysterne da du ikke har det den  udover annonce. siger hun nej 

Jeg måtte ikke se dem uden at bestille en service - beklager hvis det virkede forvirrende 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.