Hop til indhold
Miller223

CHEEKY:) Kbh er der en der kan fortælle?

Recommended Posts

Miller223 skrev, den 19.4.2022 at 10:24:

Ja. Og nej.

Nem at komme i kontakt med... men derefter bliver det så som så... og pludselig "glemmer" hun at svare. Hun vil gerne mødes, men at lukke aftalen er svært.

Efter min bedste overbevisning er hun ikke helt klar endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 11 timer siden:

Ja. Og nej.

Nem at komme i kontakt med... men derefter bliver det så som så... og pludselig "glemmer" hun at svare. Hun vil gerne mødes, men at lukke aftalen er svært.

Efter min bedste overbevisning er hun ikke helt klar endnu.

Har samme oplevelse, men tror bare hun drukner i tilbud.

Jeg har forsøgt at aftale en sugardate med hende siden 2019, så tænker i hvert fald at hun må være blevet klar, hvis det var udfordringen til at starte med. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 7 timer siden:

Har samme oplevelse, men tror bare hun drukner i tilbud.

Jeg har forsøgt at aftale en sugardate med hende siden 2019, så tænker i hvert fald at hun må være blevet klar, hvis det var udfordringen til at starte med. :D

Siden 2019? Ha ha, ja, så sker det jo aldrig

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 9 timer siden:

Har samme oplevelse, men tror bare hun drukner i tilbud.

Jeg har forsøgt at aftale en sugardate med hende siden 2019, så tænker i hvert fald at hun må være blevet klar, hvis det var udfordringen til at starte med. :D

Hun er online nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Copenhagen_Gentleman

Går hun helt tilbage til 19? Troede hun var starter op i år?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også skrevet med hende, hun er i udgangspunkt frisk, men det bliver aldrig til noget konkret…  Hvis det også skal kræve 3 år eller mere at sætte op et møde må det da være en fandens så lang kø hvis det er antal tilbud som er årsagen…

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, den 21.4.2022 at 00:24:

Har samme oplevelse, men tror bare hun drukner i tilbud.

Jeg har forsøgt at aftale en sugardate med hende siden 2019, så tænker i hvert fald at hun må være blevet klar, hvis det var udfordringen til at starte med. :D

Du er fandeme også en tålmodig sjæl ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødtes for ca 2 år siden med hende, rimelig nem at få en aftale med, hun er sød nok, en del ældre end hvad hun skriver på sin profil, men jeg fik lov til at facefuck hende, alt i alt en god oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Copenhagen_Gentleman
SuperWood skrev, for 8 timer siden:

Jeg mødtes for ca 2 år siden med hende, rimelig nem at få en aftale med, hun er sød nok, en del ældre end hvad hun skriver på sin profil, men jeg fik lov til at facefuck hende, alt i alt en god oplevelse 

Lyder godt hvis hun lod dig facefucke hende. Hvor hårdt? Sluger hun / tager det i ansigtet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Copenhagen_Gentleman skrev, for 13 timer siden:

Går hun helt tilbage til 19? Troede hun var starter op i år?

Ellers skulle hun have overtaget profilen fra en anden. :D Min beskedhistorik med den bruger på sugardating går tilbage til august 2019. :D

Men tænker hun igen bliver svær at komme i kontakt med, for hun har vist ikke været online længe:

"ONLINE STATUS 

Mere end en måned siden" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 8 timer siden:

Ellers skulle hun have overtaget profilen fra en anden. :D Min beskedhistorik med den bruger på sugardating går tilbage til august 2019. :D

Men tænker hun igen bliver svær at komme i kontakt med, for hun har vist ikke været online længe:

"ONLINE STATUS 

Mere end en måned siden" 

Hun har en ny profil https://sugardaters.com/da/profile/L1zjMdg2oY

Del dette indlæg


Link til indlæg
Copenhagen_Gentleman skrev, for 8 timer siden:

Lyder godt hvis hun lod dig facefucke hende. Hvor hårdt? Sluger hun / tager det i ansigtet?

Det var okay hårdt, så tårerne trillede ned af kinderne og godt med savl, hun klaget på ingen måde så det kunne sikkert god ha været hårdere, men ville også være respektfuld og vise mig fra min gode sige, det var trods alt første gang vi mødtes.. og ja hun slugte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Copenhagen_Gentleman

Er der andre end BigWood det har anmeldelser af hende? Hun lyder mega nice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hjemme hos hende for nogle måneder siden. Hun er en rigtig sød pige, og rigtig fræk. Hun har let ved, at få sprøjte orgasmer jeg syntes personligt det var for meget :( jeg har hende på Snapchat, men jeg har ikke lyst til, at mødes med hende. Men jeg tror der er nogle der vil syntes det er pisse frækt , at blive sprøjtet i hovedet op til flere gange, men det er jeg ikke til.
Men ja hun er som Superwood skriver rigtig fræk, og hun sluger til og med. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
xazia skrev, for 8 timer siden:

Jeg var hjemme hos hende for nogle måneder siden. Hun er en rigtig sød pige, og rigtig fræk. Hun har let ved, at få sprøjte orgasmer jeg syntes personligt det var for meget :( jeg har hende på Snapchat, men jeg har ikke lyst til, at mødes med hende. Men jeg tror der er nogle der vil syntes det er pisse frækt , at blive sprøjtet i hovedet op til flere gange, men det er jeg ikke til.
Men ja hun er som Superwood skriver rigtig fræk, og hun sluger til og med. :-)

Fedt Xazia, tak.

Jeg synes hun lyder meget spændende og tror hun skal besøges. Har hende på snap men vil også gerne se flere anmeldelser hvis der er flere der har prøvet hende. Altid bonus at hun sluger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt til blowjob. Absolut godkendt med masser af deep og facefuck. Fyrede en kæmpe ladning af i munden på hende og der løb lidt ud, men ellers slugte hun det hele. Det gør jeg gerne igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dokteren skrev, for 22 timer siden:

Jeg har besøgt til blowjob. Absolut godkendt med masser af deep og facefuck. Fyrede en kæmpe ladning af i munden på hende og der løb lidt ud, men ellers slugte hun det hele. Det gør jeg gerne igen!

Fedt mand! Hun lyder så nice og mega fedt hun sluger. Synes der bliver længre og længre mellem dem der gør. 
kom gerne med flere anmeldelser. 
hun har ikke været på længe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
SuperWood skrev, den 11.10.2022 at 07:42:

Det var okay hårdt, så tårerne trillede ned af kinderne og godt med savl, hun klaget på ingen måde så det kunne sikkert god ha været hårdere, men ville også være respektfuld og vise mig fra min gode sige, det var trods alt første gang vi mødtes.. og ja hun slugte

hvad var prisen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er begyndt og vær aktiv igen på siden på det sidste. Er der nogen der har prøvet hende på det seneste og kan give priser og anmeldelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...