Hop til indhold
Jb007

Hvad sker der?

Recommended Posts

Jb007 skrev, for 19 minutter siden:

Hende her vil ha 8000 4000 forudbetalt https://sugardaters.com/da/profile/7DoM5glgWY er de alle sammen begyndt at be om forudbetaling? Er der virkelig nogen der betaler dem forud siden det er blevet så udbredt 

Betal ALDRIG forud. Nogle piger gør dette fordi det er nemmere at snyde mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør jeg heller aldrig men jeg synes der er så mange af dem i øjeblikket det hjælper ikke noget at anmelde dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb007 skrev, for 1 time siden:

Hende her vil ha 8000 4000 forudbetalt https://sugardaters.com/da/profile/7DoM5glgWY er de alle sammen begyndt at be om forudbetaling? Er der virkelig nogen der betaler dem forud siden det er blevet så udbredt 

Jeg ser flere lige nu, som først får betaling, når de er på vej hjem igen, og som aldrig har forlangt andet, så nej det er ikke alle. Så bare klø på, nogle gange kommer man ind i en stime med fuser efter fuser, og så lige pludselig har man flere piger at vælge imellem ^_^

8000 er i øvrigt da godt nok det højeste jeg er stødt på længe...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo der er osse mange der slet ikke spørger efter pengene jeg plejer at ligge dem et sted de kan se der og de tar de selv når man er færdig og skal hjem men de forudbetalings piger er begyndt at dukke op hver dag synes jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb007 skrev, for 3 timer siden:

Hende her vil ha 8000 4000 forudbetalt https://sugardaters.com/da/profile/7DoM5glgWY er de alle sammen begyndt at be om forudbetaling? Er der virkelig nogen der betaler dem forud siden det er blevet så udbredt 

Nej, jeg har aldrig betalt forud, og kommer heller ikke til det.

Kan kun anbefale, at man blokerer disse profiler med det samme.

De ødelægger det for alle os andre m/k.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne ALDRIG drømme om at betale forud,  hvis man på nogen måde er i tvivl så læse lige det her først.

Tiltale: Hundredvis blev snydt af falsk kvinde på Snapchat

Fire mænd er tiltalt for bedrageri og afpresning. De udgav sig for at være en sexsælgende kvinde.

240 personer er blevet snydt på forskellig vis, da i alt fire mænd over en længere periode på Snapchat og Facebook udgav sig for at være en kvinde, der solgte seksuelle ydelser.

Sådan lyder tiltalen mod de fire mænd, der er mellem 22 og 26 år gamle.

Tilsammen er de tiltalt for bedrageri og afpresning af de mange ofre, der
hver har overført mellem 100 og 77.479 kroner til mændene.

Ifølge anklageskriftet fik mændene fingre i 1.227.687,50 kroner, skriver Midt- og Vestjyllands Politi i en pressemeddelelse.

Bedrageriet skal være sket ved, at mændene på særligt det sociale medie Snapchat lod andre tro, at der var tale om en kvinde, der solgte ydelser af seksuel karakter.

På den måde fik de mænd til at overføre penge for ydelser, som aldrig blev leveret eller udført.

I stedet beholdt de fire tiltalte pengene, og i nogle tilfælde afpressede de deres ofre ved at true med at afsløre over for familie, venner eller arbejdsgiver, at vedkommende havde forsøgt at købe ydelserne.

Anklageskriftet strækker sig over 322 forhold med 240 forurettede.

Sagen begyndte at rulle i efteråret 2020, da en 35-årig midtjysk mand gik til politiet. Han fortalte, at han var blevet snydt på Snapchat og presset til at overføre penge. I alt havde han sendt 1700 kroner afsted.

Det fik betjente til at se nærmere på sagen og lede efter spor både digitalt og ved ransagninger.

- Vi har i sagen gennemgået utallige sagsakter i form af MobilePay-betalinger, kontoudtog og Messenger-samtaler, udtaler Henrik Varbøl, der er fungerende politikommissær og efterforskningsleder ved lokalpolitiet i Viborg.

- Derudover har vi afhørt samtlige forurettede og relevante vidner. I samarbejde med vores it-efterforskere fra politikredsens centrale efterforskningsafdeling har vi sikret og gennemgået pc'er og telefoner fra de nu tiltalte, siger han videre i pressemeddelelsen.

Den ældste af de tiltalte er anklaget for at have svindlet siden 2019, mens de andre ifølge anklagemyndigheden fulgte trop fra august 2020. De første anholdelser skete i september 2021.

Tre af de tiltalte er fra Viborg, mens den yngste er fra Vejle.

Sagen er forhåndsberammet i Retten i Viborg til at vare i 20 dage i løbet af maj og juni.

Forudbetaling = NEJ TAK!

Forudbetaling = NEJ TAK!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betaler ALDRIG forud. Men mener pigerne bør have penge inden der "sker noget". Gør også selv det at jeg lægger pengene så pigen kan se dem. 

Jeg har talt med mange forskellige piger som er blevet snydt, og anbefaler altid pigen at få pengene først, hvis de ikke kender fyren rigtig godt. Der er jo også mange eksempler, som TorbenMadsen her på siden, som praler med at han trækker pigen i løn, eller genforhandler aftalen når pigen er mødt op efter 1time med tog, hvis han ikke lige er tilfreds.

Så der er måske en årsag til det stigende antal som vil have forudbetaling. Men aldrig noget jeg vil gøre! Heller ikke benzinpenge, betaling af taxa eller tog. Tilbyder altid at hente pigen, hvis det kommer på tale.

Redigeret af Mr.NiceGuy1980

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 skrev, for 11 timer siden:

Jeg betaler ALDRIG forud. Men mener pigerne bør have penge inden der "sker noget". Gør også selv det at jeg lægger pengene så pigen kan se dem. 

Jeg har talt med mange forskellige piger som er blevet snydt, og anbefaler altid pigen at få pengene først, hvis de ikke kender fyren rigtig godt. Der er jo også mange eksempler, som TorbenMadsen her på siden, som praler med at han trækker pigen i løn, eller genforhandler aftalen når pigen er mødt op efter 1time med tog, hvis han ikke lige er tilfreds.

Så der er måske en årsag til det stigende antal som vil have forudbetaling. Men aldrig noget jeg vil gøre! Heller ikke benzinpenge, betaling af taxa eller tog. Tilbyder altid at hente pigen, hvis det kommer på tale.

Det skal man da også,. Hvis pigen ikke overholder sin del af aftalen, skal hun da ikke ha så mange penge for det. Har ikke selv gjort det, men sådan skal det da være..

Man ved da efterhånden, alle dem der vil ha pengene på forskud. Aldrig er til noget alligevel,. Så er det da pænt ligemeget hvad grunden er,. De faker alligevel,.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...