Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde aldrig nogensinde troet det skulle lykkedes mig at få udløsning to gange hos en GP, så da jeg var kommet første gang tænkte jeg egentlig bare vi skulle hygge os lidt resten af tiden. Men der gik ikke længe så gik hun til den igen og fik klemt nummer to ud af mig også. Hun skal åbenbart bare være lækker nok, så kan det godt lade sig gøre. Mia er virkelig sød og lækker og med vildt store og lækre bryster. Kan varmt anbefale hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik besøgt hende 2 gange i dag. Da jeg kom første gang havde jeg glemt mine penge i bilen og måtte tilbage igen. Hun må have tænkt at jeg havde fortrudt efter at have set hende. Så der var lidt akavet start fra min side. 

Men Mia er en lækker godte og jeg havde en fornøjelig tur. Alt i annonce og lidt til blev leveret. Anbefaler gerne.Lækker krop 

8000

Ps

Kom til at tænke på Emily Brazil på vej hjem. Damn hun savnes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når du nævner Emily Brazil - mener du også at Mia giver samme service med Emilys måde at give B2b på og slik på kugler, mellem gulv ETC ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iceman skrev, for 44 minutter siden:

Når du nævner Emily Brazil - mener du også at Mia giver samme service med Emilys måde at give B2b på og slik på kugler, mellem gulv ETC ?

Nej bare at hun er en anden Latina girl som jeg har besøgt og godt gad igen. Men lad os holde tråden om Mia. Beklager lille afsporing. 

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i går. VIRKELIG en god oplevelse. 10/10. Det er tæt på udkanten af FRB hun holder til tæt på stadion og gymnasiet i bunden ved Vanløse. Hun er også superflot at se på, virkelig smuk. Øjeguf og sød at snakke med. 

Betalte de 1500kr for en time, det var med kys og blowjob uden kondom, og 69 slikke fisse og så videre. Alt det man normalt får for fuld pakke eller hvad man skal kalde det. 

Sex med kondom udover det. Hun har en SUPER lækker krop, det er lige før af de 30-40 stykker jeg har besøgt før vil sige det er den bedste. Det kan i andre der har besøgt hende også bekræfte er jeg sikker på. VIRKELIG lækker, super former og ung i kødet :). Skyder hende til at være i midt 20´erne det vil nok ikke være helt skudt ved siden af. 

Altså jeg har aldrig fået bedre(meget tæt på med Agnes dog ved Søerne  ht tps://www.eroguide.dk/forum/topic/157099-agnes-blonde/ ) GFE end her ved Mia.  

Det er superdupersingsang. Hun er så sød, kærlig FLOT krop osv. Har i været ved Agnes så får i nogenlunde samme oplevelse hos Mia, og det er super godt. 

Hun bad mig om at tage bad, og skylle munden med mundrens. Jeg havde på forhånd gjort begge dele et par timer før besøget men hun insisterede kraftigt på begge dele. IKKE på en dårlig måde. Så gutter følg hendes anvisninger, gør som hun siger også ift at lægge jeres tøj feks på hendes sofa, vær sød overfor hende og kærlig og i får højst sandsynlig en 10/10 oplevelse. Selvom i som mig har vasket jer og børstet tænder lige før, så gør det igen, det skaber en supergod stemning og hun bliver glad og medgørlig. Det dummeste i kan gøre er at nægte selvom det virker dumt at gøre det selvom i nok lige har gjort det på vejen hjemmefra alligevel. 

Den slags latinoer er ret nemme at have med at gøre, hvis man gør et sødt indtryk, er medgørlig så får du satme også en varm og fuldblodig kvinde der giver en GFE oplevelse så god som den kan blive af en GP. 

Jeg har i hvert fald været 10/10 alle 3 gange med agnes, og denne her var også 10/10. 

Sexen er GFE som sagt, hun er åben og varm, og elsker at få slikket fisse, og jeg elsker også at slikke fisse så det var et perfekt match. Hun sutter også pik gladeligt, så sørg for RENHED for guds skyld med jeres Pik. 

Anyways 1500kr er virkeligt godt givet ud hos hende, jeg var selvfølgelig skeptisk når jeg besøger ikke-danske damer som jeg altid er, nogle af latinoerne er lidt meget professionelle, men Mia er heldigvis stadigvæk GFE, og jeg fantaserede også i store dele af akten om at hun rent faktisk var min kæreste, så meget GFE var der over det. Det er ikke noget jeg normalt gør kommer over i kærestetanker når jeg køber sex, dertil er sexen ofte lidt for professionel. 

Besøg hende gutter og følg mine anvisninger, vær medgørlig og følg det med rengøring af jer og vær sød og i får højst sandsynlig(ingen garantier i GP branchen) en GFE oplevelse af højeste slags. Jeg skal i hvert fald 100% besøge hende igen, det er en gentagelses faktor på 10/10. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...