Hop til indhold
KongTrader

NEW HOT Jenny in Odense -- super blowjob

Recommended Posts

jeg så hende mandag eftermiddag -- NEW HOT Jenny in Odense. First time there! Unforgettable experience ❤️

som nævnte i andet tråd -- hun kræver selfies (nok for at se om nogen er ikke-dansk? eller hvad?) -- og mærkelig nok bestod jeg, selv om jeg er grim og fed

flot lejlighed / beliggenhed i Odense centrum (seriøst, overraskende luksus...) -- betalt 1900 kr (1t + bbbj)

perfekt lille krop -- dejlig stram. grønne øjne (billederne er ægte...)

hun er virkelig god til at sutte (kan højt anbefale "deep owo" tillæg)

hun var også naturligt vådt (og var ok med fingre / at slikke) --- et stort plus (det gav lige en fornemmelse af at "she was into it")

jeg fik ikke nogen tungekysser (altså fik mange kysser, og jeg forsøgt med min tung, men fandt ikke hendes tung :/ -- hun sagde ikke noget om det, og jeg spurgte ikke -- måske er det mig der er dumt og ikke kan finde ud af at tungkysse ordenligt) -- det var den eneste skuffelse i eftermiddagen

i begyndelsen var hun _lidt_ fraværende (ikke så meget small-talk), men var utrolig gæstfri og havde stærk kropsprog efter vi gik i seng...

tidslinje
- i starten gik jeg i bad (5 minutter)
- i sengen kom hun i gang med owo -- fandens med godt - dybt og rent,
- efter et par minutter var jeg ved at eksplodere, så kyssede vi lidt for at slappe af...
- og fortsatte hun igen med owo -- bedt hende om at sidde ved siden af meg imens, og kunne mærke med mine fingre at hun var til stede -- fuck -- så begyndt jeg at tænke på fodbold, fordi der var gået maks 5 minutter og jeg var alt for tæt på...
- så tænkte jeg det var en god idé lige at slikke hende -- det syntes hun åbenbart også
- efter få minutter var det tid til at kneppe (mig på toppen -- det hader jeg...) -- og boom udløsning #1 efter 5 minutter i hendes mis
- så var der lille pause på 10 minutter
- og runde 2 startede igen med owo -- igen efter 5 minutter var jeg ved at POP
- anden gang tog hun inititiativ for at være på toppen (og det kan jeg bedst lide...)
- hun var mega aktivt -- ingen tricks for at få mig til at komme hurtigt, virkede mere som hun brugte min pik og krop som hun havde lyst til
- meget intim, med kys og kram, og udløsning #2 efter 10 minutter 
- så var der måske 10 minutter tilbage i den time vi havde aftalt, og vi snakkede lidt indtil det var færdig (der var overhovedet ikke noget pres til at smutte før)

NB: hun er ikke så vildt med at lege med brystvorter -- så du må hellere lade være

alt i alt, en fantastisk oplevelse.  jeg synes at næste gang burde jeg give de 500kr ekstra for virkelig VIP pakke (kunne sagtens har haft en eller to skud mere) med CIM / CoF etc

Body - 9/10
Face - 7/10
Blowjob skills - 8,5/10
Tilstedeværelse - 9/10
Personality - 6/10

Redigeret af KongTrader
annoncelight link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun spurgte ikke mig om at sende selfie (hvilket jeg aldrig gør hvis pigen kræver det). Hendes blow er god og hun bad mig ikke stoppe da jeg slikkede og suttede hendes brystvorter.

Måske var du for hård ved brystvorterne, hvilket jeg er sikker på ikke er ret mange piger der tænder på/kan lide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 24 minutter siden:

Hun spurgte ikke mig om at sende selfie (hvilket jeg aldrig gør hvis pigen kræver det).

hmmm sjovt at hun spørger nogen af os men ikke andre

 

Buck skrev, for 24 minutter siden:

Måske var du for hård ved brystvorterne, hvilket jeg er sikker på ikke er ret mange piger der tænder på/kan lide.

interessant -- det var også med fingrene, måske var det derfor (var ellers meget forsigtigt..)

Redigeret af KongTrader

Del dette indlæg


Link til indlæg
KongTrader skrev, for 9 minutter siden:

interessant -- det var også med fingrene, måske var det derfor (var ellers meget forsigtigt..)

Måske ikke hendes kop te, kun Dior har jeg oplevet at hun ikke bryder sig om brystvorterne at blive slikket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KongTrader skrev, den 18.4.2022 at 19:54:

jeg så hende mandag eftermiddag -- NEW HOT Jenny in Odense. First time there! Unforgettable experience ❤️

som nævnte i andet tråd -- hun kræver selfies (nok for at se om nogen er ikke-dansk? eller hvad?) -- og mærkelig nok bestod jeg, selv om jeg er grim og fed

flot lejlighed / beliggenhed i Odense centrum (seriøst, overraskende luksus...) -- betalt 1900 kr (1t + bbbj)

perfekt lille krop -- dejlig stram. grønne øjne (billederne er ægte...)

hun er virkelig god til at sutte (kan højt anbefale "deep owo" tillæg)

hun var også naturligt vådt (og var ok med fingre / at slikke) --- et stort plus (det gav lige en fornemmelse af at "she was into it")

jeg fik ikke nogen tungekysser (altså fik mange kysser, og jeg forsøgt med min tung, men fandt ikke hendes tung :/ -- hun sagde ikke noget om det, og jeg spurgte ikke -- måske er det mig der er dumt og ikke kan finde ud af at tungkysse ordenligt) -- det var den eneste skuffelse i eftermiddagen

i begyndelsen var hun _lidt_ fraværende (ikke så meget small-talk), men var utrolig gæstfri og havde stærk kropsprog efter vi gik i seng...

tidslinje
- i starten gik jeg i bad (5 minutter)
- i sengen kom hun i gang med owo -- fandens med godt - dybt og rent,
- efter et par minutter var jeg ved at eksplodere, så kyssede vi lidt for at slappe af...
- og fortsatte hun igen med owo -- bedt hende om at sidde ved siden af meg imens, og kunne mærke med mine fingre at hun var til stede -- fuck -- så begyndt jeg at tænke på fodbold, fordi der var gået maks 5 minutter og jeg var alt for tæt på...
- så tænkte jeg det var en god idé lige at slikke hende -- det syntes hun åbenbart også
- efter få minutter var det tid til at kneppe (mig på toppen -- det hader jeg...) -- og boom udløsning #1 efter 5 minutter i hendes mis
- så var der lille pause på 10 minutter
- og runde 2 startede igen med owo -- igen efter 5 minutter var jeg ved at POP
- anden gang tog hun inititiativ for at være på toppen (og det kan jeg bedst lide...)
- hun var mega aktivt -- ingen tricks for at få mig til at komme hurtigt, virkede mere som hun brugte min pik og krop som hun havde lyst til
- meget intim, med kys og kram, og udløsning #2 efter 10 minutter 
- så var der måske 10 minutter tilbage i den time vi havde aftalt, og vi snakkede lidt indtil det var færdig (der var overhovedet ikke noget pres til at smutte før)

NB: hun er ikke så vildt med at lege med brystvorter -- så du må hellere lade være

alt i alt, en fantastisk oplevelse.  jeg synes at næste gang burde jeg give de 500kr ekstra for virkelig VIP pakke (kunne sagtens har haft en eller to skud mere) med CIM / CoF etc

Body - 9/10
Face - 7/10
Blowjob skills - 8,5/10
Tilstedeværelse - 9/10
Personality - 6/10

Thanks for your honest review <3 . Will be always glad to see you again <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...