Hop til indhold
jernmanden

GB med Laura den 26. september

Recommended Posts

Jeg hørte i dag på Trepkasgadepigernes telefonsvarer (87475966), at Laura i morgen den 26. september afholder GB fra 14:15 til 15:15, hvor Laura vil ligge bundet klar til en omgang hurtig sex. Jeg har tidligere deltaget i GB i Trepkasgade 29 (kælderen), Aarhus, hvor Laura var med, og det var det supergodt. Laura er en utrolig lækker og meget populær kvinde, som det som regel er svært at få en tid hos. Jeg deltager garanteret og bliver allerede lidt ophidset ved tænke på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gik vel egtl. meget godt. Omend der ikke var så mange...da jeg var der, var vi kun 2 foruden hendes master/mand/værge. Hun var en meget imødekommende, tændt og liderlig kvinde. Blindfoldet og iført hofteholder og sorte strømper. Hun virkede meget tændt, liderlig og lysten. Eneste minus var at "master" forekom mig en smule emsig... Måske havde jeg misforstået noget, men jeg synes ikke at det var fremmende for oplevelsen at jævligt skyndede på... Bevares, det var en særdeles rimelig pris, men der var ikke tale om at der stod mange i kø... og igen: det virkede bestwemt som pigen var ganske tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gren

Tændt og lysten... det er Laura! Har nydt GB hos hende og Rikke, da de af og til huserede i kælderen 29... Pirrende at se Laura igen har smag for GB, det skal afgjort prøves hvis det gentages.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...