Hop til indhold
Mrev94

Glædeligt gensyn med Agatha

Recommended Posts

Besøgte Agatha for anden gang og jeg fortryder det bestemt ikke! Hun kunne stadigvæk huske mig selvom det var 3 år siden vi sidst havde set hinanden pga Coronasituationen. Der gik ikke længe før hun tvang sin hårde pik ind i min mund og kort efter smed hun mig ned på sengen og gik ellers i gang med at gennemkneppe mig godt og grundigt. Tror aldrig at jeg er blevet pulet så hårdt før, og flere gange prøvede jeg at “undslippe”, men hun greb bare hårdere fat i mig og pressede mig endnu hårdere ned i sengen og kneppede mig ekstra hårdt for at straffe mig og sætte mig på plads. Glemte fuldstændig alt om tid og sted men det var en virkelig dejlig oplevelse. Det skal lige siges at vi som sagt har mødtes før og at jeg elsker at blive domineret, så derfor var hun også rigtig hård ved mig. Så hvis man er til at blive domineret og toppet hårdt så er Agatha nok den perfekte at gå tilhttps://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5919&lan=en

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...