Searching4 1 Skrevet 18. April, 2022 Hej og tak for at jeg måtte komme forbi Jeg har for en del år siden besøgt en fys massage som hed Lene i Glostrup i forreetning og også i private Brøndbyøster Er der nogen som ved om hun stadig holder sig igang og hvpor man kan møde hende Det var en helt vidunderlig kropsmassage og med efeterfølgende HE I privaten blev det enddog til lidt mere. Mener også at hun have bolig i jylland og ver det on and of. Tak hvis nogen kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharonmanen 33 Skrevet 18. April, 2022 Hej , jeg har dælme også hygget mig hos den gode Lene, både i Glostrup og privaten. Skøn massage og hvad man nu ellers foretog sig . Hun flyttede til Fyn da hun stoppede, men har dog en enkelt gang besøgt hende på et hotel tæt på Hvidovre hospital. Hun er savnet og kunne godt bruge mange flere timer hos hende . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Searching4 1 Skrevet 18. April, 2022 Sharonmanen skrev, for 3 minutter siden: Hej , jeg har dælme også hygget mig hos den gode Lene, både i Glostrup og privaten. Skøn massage og hvad man nu ellers foretog sig . Hun flyttede til Fyn da hun stoppede, men har dog en enkelt gang besøgt hende på et hotel tæt på Hvidovre hospital. Hun er savnet og kunne godt bruge mange flere timer hos hende . Nu kommer der jo m ere til mig og helt korrekt det var sgu da fyn hun flyttede til. vis nok et gammelt landbrug eller lidt ude på landet helt klart at hun er savnet og får de vildeste memories nu. så sød og dejlig and naturlig hun var og forhåbentlig formentlig stadig er. Lene hvis du ser dette eller noget ser og sender videre så er du så meget savnet for din personlighed din servise gode humær og fantastiske behandling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby Skrevet 18. April, 2022 Er det ikke ved at være 20 år siden, at Lene var aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Searching4 1 Skrevet 18. April, 2022 Det passer nok ganske godt at det var slut 90ere og starten an 20erne at jeg havde op til flere besøg med og hos Lene. Og lidt imponerende at hun stadig formår at rumstere i mit hoved og i visse andres også. det viser at vi havde med en usædvanlig kvinde at gøre som den dag i dag er savnet.. eller er det kun mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg