KnudSan 1925 Skrevet 23. April, 2022 Jeg kom ved en dejlig kvinde, der altid kom body shower over hele kroppen og vand på efterfølgende og så et bad igen, det tog en del af olien, Men som der også nævnes så tørres olien af undervejs det er godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukken 198 Skrevet 7. Juli, 2022 Tænker jeg lige skylder en update efter de mange gode input da jeg nu har besøgt matas og suppleret med lidt remedier via nettet som nu er afprøvet. Jeg er faktisk endt med ikke selv at medbringe olie og/eller nuru i tasken men blot en god gammeldags vaskeklud der blot fugtes og anvendes on site efter endt behandling til påføring af sæbe og derefter afskyldning som gentages et par gange. Derefter går turen til det nærmeste fitness center hvor jeg tager et længere bad kombineret med en svedetur i sauna som ligeledes gentages et par gange Og vupti ... ingen olie og/eller lugt der "hænger" i tøjet hvis jeg efterfølgende har et ærinde i andet regi Så takker endnu engang ærbødigt for de gode råd og guidelines Og PS må vist snart se at finde tid til en lemongrass behandling hos Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby Skrevet 8. Juli, 2022 Jeg vil blive glad hvis bare min massør ville vaske sine hænder efter afslutningen. I hvert fald før hun begynder at massere mit ansigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg