Hop til indhold

Recommended Posts

Og en bedre overskrift. Brug evt. brødteksten du har som overskrift, og smid et link ind som brødtekst i stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte den henrivende Julia fra Italien en times tid for et par dage siden. Hun har to annoncer med meget forskellige billeder (med og uden make-up og -tror jeg- med og uden Instagram filtre). Den anden annonce er her https://nympho.dk/n6988/2551/100-real-new-sexy-and-horny-girl/ . Det er virkelig hende i begge billedserier (samme tatoveringer) og jeg er stadigvæk forbavset hvordan næsens krumning er forsvundet med make up. Hun var dødtræt ved mit besøg, da hun tilsyneladende deler lokale med 4 andre piger og har ikke fået sovet hele natten forinden. Så hendes entusiasme var næsten forsvundet. Ikke desto mindre, syntes jeg hun var sød og med en dejlig perfekt pigekrop. Ansigtet var mere som i mit link. https://nympho.dk/_pictures/ads/xl/69882912621494.jpg Blowjob, fulgt af sex, med 30 minutter tilbage bad jeg om lidt massage (hun havde ingen massageolie) og så snakkede vi lidt om vores hunde. Følte mig mindre som kunde og mere som med en vrissen men venlig pigeveninde. Jeg tror hun nød akten og jeg ville ikke have noget imod at se hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DexterJim skrev, den 19.4.2022 at 16:53:

Blowjob, fulgt af sex, med 30 minutter tilbage

Så du vil anbefale hende til en times GFE sjov?

Hvilken bydel ligger hun i, hendes annonce siger bare København, så vil ikke spilde hendes tid, hvis du lige har svare?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er på Frederiksberg på Søndre Fasanvej. Jeg tror, at lidt mindre end en time kan gøre det. Jeg var ind og ud på ca. 45 minutter. Hun var ikke til den store konversation, men sød nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...