Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Nina igen i aftes Nina og det kan jeg på det varmeste anbefale. 

De 20 minutter gør hun, i min bog, til UG med kryds og slange. Jeg er ikke interesseret i andet end hendes orale færdigheder, hvor jeg elsker hendes blide tilgang, hendes tunge og hendes byggen op til fyrværkeri. Har for år tilbage taget hele pakken, men det er ikke det samme for mig. 

Jeg kan kun anbefale en fransklektion hos Nina. 

Dog vil jeg på det kraftigste anbefale, at I ikke benytter jer af P-kælderen på stedet. Jeg ved sgu ikke hvad faen jeg tænkte på, men jeg kørte ned til porten, den gik ligeså fint op og der er skilte til etager med navn på, hvor der 100 % er efterårsferie, så jeg tænkte, at der var sgu nok ledigt. Ganske rigtigt, nederste p-dæk er tomt. 

Op til Nina, hvilket gik fint, men så begyndte balladen... P-kælder kræver ikke kun kort, men også elektronisk brik/kort... Fuck, pis, lort.. Øv. 

Nå, men Nina var sød at svare, at hun hun havde en nøgle og ingen info om p-kælder og der kom en gæst om lidt.. Var sgu lige ved at spørge hende om, hun kunne høre broderen om han var i bil, og kunne køre hen til porten, så den ville åbne.. Men hun havde allerede taget ham i munden fornemmede jeg.. Men god stil fra hende. Hun virkede oprigtig omsorgsfuld. Jeg sagde at hun måske kunne advare andre om, ikke at køre derned.. Hvortil hun svarede, at jeg så vidt var den første.. Hahaha.. Så fik jeg den :D

Nuvel, det var en dejlig aften, så jeg ventede... Og ventede.. der var sgu ingen der skulle ud eller ind.. Og jeg havde firmajakken på :D

Jeg fik prajet et Wolt-bud og fik ham til at køre sin lille scooter ned til porten.. Det var den sgu ligeglad med.. Så jeg endte med at falde i snak med to ældre damer som gik på jagt efter en med et kort. De boede i ejendommen... 

10 min. efter kommer en sød sød fyr ud i træsko og joggingbukser og åbner.

Det var jo heldigvis mere komisk en pinligt, da ingen kunne ane, hvad jeg lige havde lavet andet end jeg måtte finde på en historie. Det var heldigvis nemt.. 

Så brødre... Kun ind i munden, ikke ind i garagen! :D

Redigeret af itisIleclerc

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 1 minut siden:

Hahaha... god underholdning @itisIleclerc 

Tænker ikke du samtidig er i et forhold, og en partner ventede hjemme, for så havde du toppet historien max. :D

Haha, ja "hvor faen bliver du af! Gæsterne er kommet" :D

Ret skal være ret.. Der gik nok kun 30 min. men det gik NOGET langsommere end andre 30 min. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
itisIleclerc skrev, den 18.4.2022 at 11:30:

Haha, ja "hvor faen bliver du af! Gæsterne er kommet" :D

Ret skal være ret.. Der gik nok kun 30 min. men det gik NOGET langsommere end andre 30 min. :D

Ikke lige historien man forteller til sine børn/ børnebørn når man skal advare dem om hvad de skal være forsigtig med når de skal ud i den store verden :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
lucullusb skrev, for 13 timer siden:

Ikke lige historien man forteller til sine børn/ børnebørn når man skal advare dem om hvad de skal være forsigtig med når de skal ud i den store verden :wink:

Hehe.. Man kunne undlade at fortælle, hvorfor man var endt der... Så er resten god læring ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...