Hop til indhold
MartinMartini

Sex ferie

Recommended Posts

Jeg tænker du for meget for pengene i Rusland lige nu …….spøg til side Men længden på ferien har lidt at sige … jo flere piger du kan dele rejseomkosninger ud på jo længer kan du komme ud i verden 

Redigeret af Happy69luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gör som jag gjorde i påskhelgen och kör ner till Ruhrområdet, där de tyska FKK-klubbarna ligger tätt! De två mest prisvärda är nog Acapulco Gold i Düsseldorf och Luder Lounge i Dortmund. Entré 30 EUR och sen kostar det roliga 40 EUR per halvtimme. Lite närmare är Atmos och Harmony i södra Hamburg men där är det dyrare: 70 EUR entré och 70 EUR per halvtimme. Ska försöka skriva ihop en reserapport från denna senaste sexsemester...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du er en lille lækker steg, af en fyr, meld dig som prøvekanin, i en bøsse-voldtægt-club, i Amsterdam eller Berlin og se om du ikke får dækket dit behov for Kvantitet.:D

Redigeret af Lady C.Hex

Del dette indlæg

Link til indlæg
HerrVonKnoblauch skrev, 1 time siden:

Gör som jag gjorde i påskhelgen och kör ner till Ruhrområdet, där de tyska FKK-klubbarna ligger tätt! De två mest prisvärda är nog Acapulco Gold i Düsseldorf och Luder Lounge i Dortmund. Entré 30 EUR och sen kostar det roliga 40 EUR per halvtimme. Lite närmare är Atmos och Harmony i södra Hamburg men där är det dyrare: 70 EUR entré och 70 EUR per halvtimme. Ska försöka skriva ihop en reserapport från denna senaste sexsemester...

Tak for info, jeg vil glæde mig til at høre lidt mere om din tur, da jeg regner med at tage ned til en tysk by i sommerferien pga. FKK miljøet, så kan godt bruge lidt opdateret beskrivelse af miljøet i de nævnte byer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest supertyr

Jeg mener du skal  tage til Thailand. Det gør jeg selv 1-2 gange årligt, der er masser af billige liderlige piger både på gader hoteller, og i barer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener ikke følgende indlæg som hån eller latterliggørelse af det mandlige køn eller kønsforskelle.
Jeg elsker mænd! Jeg kan jo bare ligesom ikke servicere dem allesammen. Ikke engang kun dem som gerne vil ;) 

Følgende er kærligt ment, omend med et glimt af ironi og ikke mindst selvironi. 
Jeg kom bare til at tænke på hvor forskellig en verden vi lever i som mænd og kvinder, selvom vi kan være naboer. Det er jo helt skævt.

For kvindelige medlæsere, er mit tip til den billige løsning: 
Tag bussen til et eller andet tilfældigt sted udenfor kommunegrænsen. Knap en enkelt knap eller to mere end du plejer op i skjorten fortil og tag noget stramt og classy på understellet. Et par stiletter man stadig kan gå i og et par nylonstrømper på dine stænger. Bestil en café latte og læg din mobiltelefon fra dig. Se lidt hjælpeløs ud som om du har tabt et eller andet i kavalérgangen du ikke kan fiske op igen. Så er der helt nye mænd at vælge imellem hver time hvis man ønsker det :D 

Den lidt dyrere løsning med bedre vejr:
Sexturisme for kvinder findes vist mest i Sharm El Sheikh og Gambia.
Den hjemmevante men også dyreste løsning:
Lej en hytte på solsiden i Gudbrandsdalen ved søen Mjøsa i Norge. Der vrimler det med knap 2 meter høje mænd med arme så tykke som træstammer, hvis man ikke er til de mørklødede mænd eller dem fra nabo-kommunen. Deres forestilling om danske kvinder er at de er lidt mere frisindede end de andre skandinaviske kvinder. Ved ikke om de har ret, dog. De er vilde med vores lettere promiskuøse ry. Sæt et dansk flag i frisuren, og stil eller sæt dig hvorsomhelst. 

Allerkærligst, 
Eva <3

Jeg følger spændt tråden. En af mine gode venner vil gerne være sexturist men er lidt bange for ufrivilligheden i Asien og Haiti. Måske I kommer med bedre idéer <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...