Hop til indhold

Danske-Mille

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter… 

er der nogen af jer som kan fortælle lidt om Danske-Mille? Hun er i følgende byer med sin veninde som minder om hendes mormor 

Aalborg 

Støvring 

Herning 

Varde 

https://annoncelight.dk/showad/309521

Redigeret af Hamfradetjyske

Skrevet

Det lyder da ikke lovende med veninden :)

Jeg har heller ikke meget rosende om Mille. Det er godt nok et par år siden jeg mødte hende, men har aldrig før mødt en GP med så mange regler og så sur, at jeg på ingen måde følte mig velkommen. 

Har aldrig prøvet noget lignende hverken før eller efter, og jeg undrede mig virkelig over, at hun havde valgt af tjene lidt ved siden af som GP for hun virkede på ingen måde som om, at hun gad. 

Og nej jeg tror bestemt hun er her her helt frivilligt og vil sikkert bare gerne tjene nogle nemme penge, men et servicefag skulle hun nok ikke have valg, men p-vagt måske nærmere. 

Skrevet
Søren A skrev, for 4 minutter siden:

Det lyder da ikke lovende med veninden :)

Jeg har heller ikke meget rosende om Mille. Det er godt nok et par år siden jeg mødte hende, men har aldrig før mødt en GP med så mange regler og så sur, at jeg på ingen måde følte mig velkommen. 

Har aldrig prøvet noget lignende hverken før eller efter, og jeg undrede mig virkelig over, at hun havde valgt af tjene lidt ved siden af som GP for hun virkede på ingen måde som om, at hun gad. 

Og nej jeg tror bestemt hun er her helt frivilligt og vil sikkert bare gerne tjene nogle nemme penge, men et servicefag skulle hun nok ikke have valgt, men p-vagt måske nærmere. 

Hvad fik jeg lige lavet der….. ville bare redigere lidt, men endte med at citere og så lave redigeringen i citeringen… beklager :)

Redigeret af Søren A

Skrevet

Hej hvor mødte du hende den gang ?? 

Skrevet
Søren A skrev, for 1 time siden:

Hvad fik jeg lige lavet der….. ville bare redigere lidt, men endte med at citere og så lave redigeringen i citeringen… beklager :)

Hvor mødte du hende den gang ?

Skrevet
Hamfradetjyske skrev, for 6 minutter siden:

Hvor mødte du hende den gang ?

Motellet i Støvring. 

Skrevet
Søren A skrev, for 1 minut siden:

Motellet i Støvring. 

Ja okay…. Fik du noget ud af besøget/hende den gang? Hun skulle vist ha lavet noget rigtig svineri overfor en som er bosat i det nordjyske… 

Skrevet

Nej, som jeg skrev, så var det ikke et vellykket besøg. 

Det virker til, at du allerede vidste, at hun ikke er særligt vellidt og ved noget som vi, eller jeg ikke ved om hende, så hvorfor forespørger du om hende, når du allerede ved, at hun ikke er værd at besøge? 

Skrevet
Søren A skrev, for 11 minutter siden:

Det kan du have ret i måske, men der vil nok komme mere frem om hende inden længe… jeg skrev denne tråd blot for at stikke en finger i jorden og se inden de udvikler sig håber det ok med dig 

Skrevet

Du har vist også lidt problemer med citeringen. Den besked til mig ser ud som om, at det er mig selv der har skrevet det fordi du har skrevet dit i en citering. 

Skrevet

Beklager 

Skrevet

Men i øvrigt er det her et anmeldelsesforum. Du har forespurgt om Mille og jeg har skrevet, at jeg ikke kan anbefale hende. That’s it, og så må du og andre selv bestemme om I vil besøge hende. 

MEN det er ikke meningen, at den tråd her skal til at blive en hetz mod hende, med alt muligt om det ene og det andet. Du er en helt ny bruger og jeg er faktisk blevet i tvivl om din hensigt med forespørgslen. Altså om du faktisk spurgte fordi du overvejede at besøge hende, eller om du spurgte fordi du håber, at der kommer en masse negativt frem om hende. 

Så jeg håber sådan set ikke, at “der kommer mere frem om hende inden længe”. 

Jeg vil i hvert fald ikke bidrage yderligere.

Skrevet

Jeg tænker at når du kender til sandheden om hende så vil du forstå og ikke mindst også mene at det skal frem… 

der skal ikke køres hetz på nogen som helst 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.