Hop til indhold

Eroguide gør ikke selv en stor indsats for at luge ud i åbenlyst falske annoncer - Sexdronning

Featured Replies

Skrevet

@Mister72 
Jeg tænker at nogen skal klikke på "rapporter denne annonceprofil" og klikke i "Andet" og detaljeret skrive i det store felt at der ikke mistænkes for ulovligheder, men der er mistanke om at det er en død fisk. 
Problemet med gratis profil som glædespige på EG er at sletter man den ikke når man holder pause eller stopper eller har taget et fly videre, så står de der bare på ubestemt tid. 
Hvis det ER en VIP profil og der er automatisk fornyelse på de 200kr det koster pr. profil om måneden at være annonceprofil, så har Eroguide formentlig juridisk pligt til at fortsætte med at vise annoncen som jo er betalt på forskud. 
Det er (forhåbentlig) de færreste gæste-sexarbejdere der ikke har råd til at "glemme deres udgift og abonnement" når prisen er så lav. De skal nok få slettet dem de har på de dyre steder. Men de billige og især de gratis bruger de nok sjældent tid på selv at slette.

Måske nogen - der har god tid og trænger til at se lidt på damer imens de praktiserer deres detektiv-talenter - kan tilbyde Eroguide at bruge tid på at få ryddet lidt op i rækkerne. 
Det er mit indtryk at både moderatorer og administratorer på Eroguide har rigeligt at se til. 
Moderatorerne er ovenikøbet ulønnede, så vidt jeg har forstået det. 

Nogle gange hjælper det at præsentere en nem løsning samtidigt med at man gør opmærksom på et problem. 
En liste med dem alle på en gang, vil nok være at foretrække for "den der har adgang til slette/pause-knappen". 

Det kan naturligvis også bare være at Eroguide er glad for at der er et stort udvalg, selvom ikke alle længere er aktuelle. 

Det er nok ikke så enkelt at de bare er ligeglade med det, tænker jeg. 

Jeg har erfaret at jo oftere man "tilretter" sin VIP profil, jo højere oppe på listen findes den. De piger der ikke logger ind så ofte ender nederst i bunken. 
Det er os der retter i vagtplaner, tekster og billeder der står øverst. Dog i ikke-prioriteret rækkefølge. Man kan ikke "bumpe sig selv op" ved at sætte et punktum i sin tekst. Heldigvis for det! 
Men der ER altså et knap-så-gennemskueligt system et sted i kulissen. 

Jeg er dog ganske enig i at der trænger gevaldigt til at blive ryddet op! 
Måske skulle man kode noget hvor "der blev dømt nøl" efter f.eks. en måned efter en auto-besked til den email pigen brugte da hun oprettede sin profil, hvis der ikke kommer svar fra annoncøren efter den angivne dato i auto-mailen, ja så sættes profilen på pause eller bliver slettet. 
Men sådan noget tilretning af koderne koster både tid og penge. Tror ikke EG er en af de største "cashcows" på kløver-marken :D 

Jeg HAR tilbudt at hjælpe Eroguide med hvad der kunne være af ting de har brug for. 
Det er mit indtryk at det ikke er i høj kurs hos EG med sådan et tilbud fra lige netop mig... go figure! :D :wub:
De er til gengæld lynhurtige når der er noget der sådan direkte er imod reglerne. Når "kolleger" har direkte kopieret fra mine annoncetekster f.eks., så handler de LIGE med det samme de læser det. Eller hvis en eller anden EG-bruger har fået skrevet noget personligt eller upassende i en anmeldelse eller i debatten f.eks. Så er de lynbørge-tjeppe til at få det slettet eller rettet. Eller i hvert fald at svare på henvendelsen som jo kan være altafgørende for glædespigernes liv og arbejdsliv. Så tak for det <3

Det er frivilligt arbejde, og måske er EG ikke nogen særlig overskudsforretning, vil jeg mene. De tjener på bannerreklamer og glædespigernes VIP profiler. Det er altså ikke meget der kan være tilbage når regningerne er betalt og de frivillige moderatorer har fået en julefrokost eller hvad de nu bruger som rygklap. 

Just sayin' ;) 

I bedste mening som altid, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 3 timer siden:

Det er frivilligt arbejde, og måske er EG ikke nogen særlig overskudsforretning, vil jeg mene. De tjener på bannerreklamer og glædespigernes VIP profiler. Det er altså ikke meget der kan være tilbage når regningerne er betalt og de frivillige moderatorer har fået en julefrokost eller hvad de nu bruger som rygklap. 

Just sayin' ;) 

I bedste mening som altid, 
Eva <3

Det kan godt være, at det er frivllige moderatorer på eroguide, men inden din medlidenhed nu flyder helt over, så er ejeren/ejergruppen af dette site også ejer af annoncelight. De lider næppe nogen nød

Redigeret af niskanen

Skrevet

Jeg rapporterer dagligt annoncer på annonceligt for stjålne billeder, som annoncøren har stjålet fra div. sider. Jeg anfører selvfølgelig link til hvor billeder kan findes.

Nogen gange sker der noget, nogen gange ikke.

Der kan findes rigtig mange annoncer, hvor der bruges stjålne billeder. Billeder der viser en flot model, men hvor vedkommende der åbner døren, er så langt fra billedet at det grænser til at være latterligt.

Redigeret af Pophair

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.